הבחירות שלכם: הצביעו לסרטון הפריימריז המביך ביותר

סופרמן, הסנדק , קאובוי מסוקס, סיטקום עבש ואפילו מתמודד צווחני במיוחד - רגע לפני הבחירות הגיע הזמן שקולכם באמת ישמע! נענע10 אונליין מציע לכם להצביע ולהשפיע. והפעם חזרה ליסודות, לאיפה שהכל התחיל- אל הפריימריז- איזה סרטון הוא סרטון הפריימריז המביך מכולם?

הסרטונים הכי גרועים בפריימריז
הסרטונים הכי גרועים בפריימריז | צילום: יוטיוב - צילום מסך

 

הגיע הרגע להחליט ולבחור: איזה סרטון הוא סרטון הפריימריז המביך מכולם?

 

אל תחמיצו מחר (ג) יום הבחירות בשעה 22:00 תוצאות מדגם הבחירות המדוייק ביותר רק בערוץ 10 !

 

ואלו הם חמשת המתמודדים לשיפוטכם:

 

1. הבית היהודי: אבי וורצמן הוא ממש לא סופרמן

 

בסרטון שלפנינו, סגן שר החינוך מתפאר מתרבב ובעיקר מאוד אוהב את עצמו. אחרי צפייה בסרטון ניתן להגיע למסקנה שההשוואה לסופרמן בהחלט לא מחמיאה  לוורצמן מצד אחד, ומהצד שני גם לסופרמן עצמו.

2. הליכוד: דני דנון הוא שריף אמריקני

 

ח"כ דני דנון חוגג את שיא הגבריות הישראלית כמו שרק הוא יכול: במחזמר ציוני המתרחש במערב הפרוע באמריקה , המספר על ח"כ אמיץ במיוחד הלוכד ח"כ ערבייה במיוחד במערב הפרוע הלא ממש מיוחד. מר דנון מקבל את מלוא הניקוד על ההשקעה מצד אחד ומהצד השני את מלוא הניקוד על הפאדיחה האטומית...תרתרי משמע.


3. הליכוד: אורן חזן חי בסרט ( ולסרט קוראים ה"סנדק")

 

המתמודד הצעיר אורן חזן גייס את אביו, ח"כ לשעבר יחיאל חזן, לגרסה לבנטינית במיוחד של הסנדק. את דון קורליאונה מגלם חזן האב הזכור מפרשת ההצבעות הכפולות ומהמשפט האלמותי "לקחתי את הפאנלים - לא לקחתי את המוח", ואילו המתמודד עצמו, חזן ג'וניור - מגלם את מייקל קורליאונה.  והתוצאה? היינו משלמים מחיר כרטיס מלא כדי לצפות בגרסת הסרט של התשדיר הזה..

4. מר"צ: האבו פאדיחה של אבו וילן

 

מה נעשה אתכם מר"צ? התשדיר הזה הוא כל כך מר"צ שאין דברים כאלה! לבן ואשכנזי שמנסה להיות מזרחי, מגושם, הומור עבש וים של כוונות טובות שהולכות לאיבוד בקטסטרופה שהיא התשדיר הזה. כולל הרגע המפחיד שבו "אבו" וילן מופיע יש מאין (משל היה הארי פוטר) בין שני בני הזוג המתווכחים. השורה התחתונה: עדיף לצפות שוב בסנדק של חזן או בסופרמן של וורצמן במקום.

5. הבית היהודי : מופע האימים של רונן שובל

 

התשדיר הזה מעביר שני מסרים עיקריים: האחד רונן שובל הוא צווחן בלתי נלאה ,והדבר השני הוא המשפט "בקטנה בוא יש קפה" - אלו שני המסרים העיקריים בתשדיר. על סמך זה אמורים היו בוחרי הבית היהודי להצביע למתמודד וכנראה שזה סיפק אותם-אותנו לא. סרט אימה שמפחיד אך לא מהסיבות שיוצריו תכננו . הרגע ובו שובל צווח "ציפי, ציפי, ציפי, ציפי, ציפי" ילווה אותנו עוד שנים ארוכות...

 

לכתבות נוספות שאולי יעניינו אתכם:

המדריך לבוחר האבוד: כל מה שרציתם על הבחירות הקרובות

יש עתיד לכולנו: חלוקת ציונים לקמפיינים של בחירות 2015

המדריך למתלבט: המחנה הציוני

 

 

אז הנה אנחנו כאן, הגיע הזמן שתבחרו: