מצוקת דיור? בנו בניין בן 57 קומות ב-19 יום. צפו

בעוד שאצלנו הפוליטיקאים עסוקים בהאשמות הדדיות אודות משבר הדיור, יש מי שמוכיח שאפשר אחרת. יזם סיני זריז במיוחד הקים גורד שחקים בן 57 קומות בזמן שיא של כ-19 ימים בלבד. צפו

בניין בן 57 קומות ב19 יום
בניין בן 57 קומות ב19 יום | צילום: יוטיוב - צילום מסך

Wow, China builds complete 57-story skyscraper in record 19 days

האם זה הפתרון למצוקת הדיור? קבלן סיני פרסם סרטון מדהים ובו הוא מתעד בניית גורד שחקים שבבעלותו. מה מיוחד בזה את שואלים? לא הרבה מלבד העובדה שהבניין הענק הזה נבנה מהיסוד מעלה ב-19 ימים בלבד!

 

רוצים לקבל את כל חדשות הדיגיטל והדברים הכי ויראליים ברשת? עשו לנו לייק בפייסבוק

 

בסין נאלצים להתמודד עם קצב ביקוש גובר לדירות(מזכיר לכם מדינה מסויימת?) וכדי לספק זאת, קבלנים מפתחים שיטות וטכניקות בנייה חדשניות כדי לעמוד בביקוש. הסרטון שלפננו מתאר סוג של "בניית אקסטרים". טכניקת בנייה העושה שימוש בחלקים שלמים של הבניין שיוצרו מראש, ומורכבים באתר הבנייה. הבניין המכונה "Mini Sky city" (מיני סקיי סיטי/ עיר הרקיע הקטנה), נבנה בעיר צ'נגשה שבסין על ידי חברת הבנייה ירוקה הסינית BSB, במהלך 19 ימים בלבד כשהוא מתנשא לגובה של 57 קומות. המפרט שלו כולל שטח של 180,000 מטר מרובע, 800 דירות מגורים, חללי מסחר ענקיים, ומשרדים לכ-4000 עובדים.על פי החברה, הבנייה המואצת הזו לא באה על חשבון איכות ויוקרה. בבניין הותקנו מערכות בידוד מתקדמות, כמו גם מערכות סינון אוויר מתקדמות שנועדו להתמודד עם בעיית הערפיח הרעיל שהוא מנת חלקה של סין המתועשת.

 

 

 

 

למרות היעילות והמהירות בבנייה, החחברה מדווחת שהיא נתקלת בהתנגדות רבה מצד חברות בנייה וקבלנים, העובדים בשיטה המסורתית, אשר אינם רואים את הטכניקה הזו כיעילה ואף מתנגדים לה נחרצות. 

מה אתם אומרים, הייתם עוברים לגור בגורד שחקים שנבנה תוך 19 יום?

 

לכתבות נוספות שאולי יעניינו אתכם:

ממיס: הצלמת שמתעדת תינוקות ישנים כשהם מחייכים

כל מה שרציתם לדעת על השעון החדש של אפל