מה שהוריה של הילדה הזו עשו למענה, ירגש אתכם

עד כמה רחוק הייתם אתם הולכים כדי לשמח את ביתכם? עד כמה רחוק הייתם הולכים כדי להגן עליה? זוג בריטי אחד הלך רחוק יותר ממה שרובנו היינו מוכנים לעשות. לא תאמינו מה הם עשו

טניה פיליפס ומשפחתה
טניה פיליפס ומשפחתה | צילום: דיילי מירור צילום מסך
טניה פיליפס ומשפחתה
טניה פיליפס ומשפחתה | צילום: דיילי מירור צילום מסך

האני- ריאה, בת ה-18 חודשים, נולדה כשכתם לידה אדום מכסה את רגלה."הכתם משתרע מאצבעות כף רגלה, ועד לגב התחתון שלה", מספרת אמה טניה. "הכתם לא דהה עם הזמן, לעיתים נדמה לי שהוא רק נהיה כהה יותר". האם הדואגת מספרת כי לעולם לא תשכח את הפעם הראשונה ובה הבחינה בכתם על רגלה של ביתה: "..בזמן הלידה היא התקשתה לנשום והיו צריכים להעביר אותה לטיפול נמרץ. כשנגשתי לראות אותה שם, היא שכבה בתוך אינקובטור קטן - ואז הבחנתי בכתם בפעם הראשונה וזה פשוט שבר את ליבי. כאב לי שביתי תהייה מסומנת כשונה כל חייה".

 

רוצים לקבל את כל חדשות הדיגיטל והדברים הכי ויראליים ברשת? עשו לנו לייק בפייסבוק

 

טניה פיליפס ומשפחתה
טניה פיליפס ומשפחתה | צילום: דיילי מירור צילום מסך

בחודשיה הראשונים של הבת, האם מספרת כי תחילה, בכל פעם שיצאה עמה מחוץ לבית, היא דאגה לכסות את רגלה. "לא רציתי שאנשים ירחמו על הבת שלי" היא אומרת. לאחר שיחה עם בעלה השניים החליטו שהם לא רוצים שביתם תגדל כשהיא מרגישה חריגה . אך מקרה שקרה בפעם הראשונה ובו יצאה עם ביתה כשרגלה הייתה גלויה בפומבי, גרם לה להבין שיש כאן בעיה שהיא אינה מוכנה להתעלם ממנה.

 

טניה פיליפס ומשפחתה
טניה פיליפס ומשפחתה | צילום: דיילי מירור צילום מסך

בעודה ממתינה בתור לקופה בחנות כלבו כשהאני-ריאה בידה, זוג מבוגר שעמד מאחוריהם החל להתלחשש בינהם. הילדה הקטנה, אז כבת שנה, לבשה חולצה קצרה, מכנס קצר וסנדלים - לבוש שיגרתי לפעוטה אך לא עבור האני שרגלה משכה את תשומת לב העוברים והשבים. האם מספרת שכשהיא הבינה שהם מדברים על ביתה ונועצים בה מבטים- הדבר זיעזע אותה. "חשבתי לעצמי : הרי אם מבוגרים מתנהגים בצורה כל כך חסרת רגישות, איך התנהגו אליה ילדים?" אז באותו הרגע היא נמלכה בדעתה שהבת שלה לא תרגיש שונה לעולם.

תחילה היה זה בעלה, אדם, שבחג המולד האחרון הלך למקעקע, שבמשך שעתיים וחצי קעקע את כתם הלידה על רגלו. טניה האם מספרת כי כשראתה את רגלה של בעלה היא החליטה שהיא הבאה בתור, ואכן כך היה. לפני כשבוע חגגה טניה את יום הולדתה ה-40, כדי לחגוג את יומה הגדול, טניה עשתה קעקוע ענק על כול רגלה. באיזה צורה אתם שואלים? ובכן טניה בילתה כארבע שעות אצל המקעקע כדי שזה יצייר על רגלה כתם לידה הדומה לזה שעל רגלה של ביתה.

 

האם מדווחת כי לאחר שהנפיחות ברגלה ירדה היא הראתה זאת לביתה, אשר חייכה והרימה את רגלה ואמרה שכעת הן תאומות. "היא כל הזמן נוגעת בקעקועים שלי ושל אדם ואז ברגל שלה וצוחקת. אני מאושרת, רצינו שביתנו תרגיש מיוחדת, שכתם הלידה שלה הוא משהו להתגאות בו ולא מקור לבושה", כך אמרה האם טניה פיליפס. "רוב האנשים יחשבו שזה מעשה קיצוני מדי, אך עבורנו זה נראה כדבר הכי טבעי והכי נכון לעשות כדי להבטיח שביתנו לעולם לא תרגיש שונה או לבדה בעולם".

 

לכתבות נוספות שאולי יעניינו אתכם:

יוטיוב חוגגת עשור: כל הקטעים הכי ויראלים

מרהיב: מדבר יהודה נצבע בירוק אחרי הגשם. צפו