5 מליון צפיות ביום:מה עשו לפאוור ריינגרס? צפו

קימברלי, טומי, רוקי, טריניטי, בילי ושאר חברי הפאוור ריינג'רס מעולם לא נראו כל כך בוגרים ואפלים. סרט אקשן מושקע ועתיר אפקטים שעלה לרשת אמש שובר שיאי צפייה. בואו לראות על מה כל הבאלגן

פאוור ריינג'רס
פאוור ריינג'רס | צילום: יוטיוב - צילום מסך

*עדכון: חברת סבן העולמית (בבעלות של המליארדא הישראלי חיים סבן) בעלת הזכויות, לא ממש אהבה את הפרוייקט ואיימה על יוטיוב וכל אתר שיעלה את הסרט הקצר בתביעת ענק. כתוצאה מכך הסרט ירד מהרשת. ככול הנראה בחברב נבהלו מהפופולריות העצומה ופחדו שהסרטון יחבל במאמציהם להביא את הפאוור ריינג'רס בחזרה לבתי הקולנוע עד לשנה הבאה.

 

הפאוור ריינג'רס כפי שמעולם לא ראיתם! סרט קצר ומושקע עושה המון רעש בשעות האחרונות עם יותר מחמישה מליון צפיות בפחות מיממה אחת מאז שעלה! הסרט שנקרא בפשטות "פאוור/ריינגרס" מציג את גיבורי העל עטויי הקסדה בעתיד שחור, אפלולי ודיסטופי, והחידוש? הפעם הגרסה הזו אלימה ומדממת במיוחד.

 

רוצים לקבל את כל חדשות הדיגיטל והדברים הכי ויראליים ברשת? עשו לנו לייק בפייסבוק

 

 

 

 

צילום: יוטיוב - צילום מסך

ג'יימס ואן דר ביק (דוסון קריר) וקייטי סקהוף (גלקטיקה, רידיק, השער) מככבים בסרט קצר שנעשה ללא מטרות רווח אלא כניסוי (כך הוא מוגדר על פי יוצריו). מאחורי הפרוייקט המפיק הצעיר (והמצליח) עדי שנקר והבמאי ג'וזף קהן, שמאחוריו כבר כמה סרטיים באורך מלא. צפו במפיק הסרט מסביר מה הניע אותו מלעשות את הפרוייקט:

 

לכתבות נוספות שאולי יעניינו אתכם:
לא ייאמן: מופע הדומינו האיראני שהוקדש לחורבן ישראל
פרגנו לו: הקרוב של ח"כ זועבי סיים בהצלחה קורס גדנ"ע