פרגנו לו: הקרוב של ח"כ זועבי סיים בהצלחה קורס גדנ"ע

אחרי שהסתכסך עם קרובת משפחתו המפורסמת, ח"כ חנין זועבי, כשפרסם בעמוד הפייסבוק שלו פוסט בו הוא מגנה את חטיפתם של נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואייל יפרח ז"ל, ולאחר שנמלט מהארץ עקב תמיכתו בישראל בימי צוק איתן מפתיע הצעיר, מוחמד זועבי,בפוסט חדש שהעלה.

מוחמד זועבי וחנין זועבי
מוחמד זועבי וחנין זועבי | צילום: חדשות 10 ומוחמד זועבי

‎‎פרסום‎ by ‎מוחמד זועבי‎.‎

רוצים לקבל את כל חדשות הדיגיטל והדברים הכי ויראליים ברשת? עשו לנו לייק בפייסבוק

 

בעוד קרובת משפחתו המפורסמת, ח"כ חנין זועבי, עסוקה בענייני בג"צ ובחירות - קרוב משפחתה של ח"כ חנין זועבי, מוחמד,  הודיע בעמוד הפייסבוק שלו, כי סיים בהצלחה השבוע קורס גדנ"ע בצה"ל. הפוסט שהעלה הפך ויראלי עם קרוב ל-6,000 לייקים וכמה מאות שיתופים (נכון לפרסום הכתבה).

 

לכתבות נוספות שאולי יעניינו אתכם:
צפו: הצעיר הישראלי שעמד מול דאעש
תיעוד מיוחד: ראש עיריית ירושלים משתלט על המחבל מפיגוע הדקירה בירושלים

וכך כותב זועבי בעמוד הפייסבוק שלו:

"היום סיימתי את הגדנ"ע שלי. שהיא תכנית שמתמשכת כמעט שבוע של חיים בבסיס צבאי על מנת להכין את הנוער הישראלי לצבא. היום אני מרגיש גאה. גא להיות ישראלי, גאה להיות ישראלי ומוסלמי שמתגייס לצבא בפחות משנתיים, ובוודאי, גאה בכך שהייתי מסוגל לשרוד שבוע של חיים בבסיס צבאי באמצע "שום מקום". זה היה שבוע קשה מאוד. לישון עם יותר מ 14 אנשים באותו החדר, לאכול אוכל צבא, והכי גרוע היה, לראות חרקים ענקיים שמעולם לא האמנתי שהם קיימים במדינה קטנה כמו שלנו, אבל למרות כל האתגרים שהם כלום לעומת מה שיהיה לי בפחות משנתיים בעת שאשרת את המדינה שלי, אני חייב לומר שאני גאה להיות חלק ממדינת ישראל, עם ישראל, ובוודאות בעתיד, חלק מהצבא שלנו- צבא הגנה לישראל.

 

מוחמד זועבי
עם ישראל חי "

 

אתם  מוזמנים לפרגן ולחזק את מוחמד. מה אתם אומרים - מפרגנים?