פיתוח מתוק: הברז שיוציא לכם דבש

מכירים את הבדיחה הישנה: סליחה יש לך מים בברז? כן?אז מה חשבת שיהיה לך קולה? חברה אחת פיתחה ברז חדשני שאומנם לא יוציא לכם קולה, אך הוא כן יוציא לכם דבש! צפו בסרטון המתוק

כוורת
כוורת | צילום: יוטיוב - צילום מסך

 

חלומם של כל הכוורנים מתגשם. אם עד היום הדרך היחידה לרדות את דבש הדבורים היתה לפתוח את הכוורת - הרי שפיתוח חדשני של חברה אוסטרלית מציע פתרון פשוט, ירוק, פרטי ומקסים. חברה בשם " FlowHive" טוענת שרשמה פטנט על תהליך רדיית דבש חדשני שיאפשר לרדות את הדבש במינימום עבודה וללא הפרעה ,לכאורה, לדבורים עצמם.

רוצים לקבל את כל הדברים הכי ויראליים ברשת? עשו לנו לייק בפייסבוק

 

הפיתח החדשני במכונה Flow הוא למעשה רשת מיוחדת עשויה תאי דבש כמעט מוכנים (התאים המשושים שכולנו מכירים). כשהדבורים ניגשות לכוורת הן מתחילות לעטוף את הרשת בשעווה ולמעשה מתחילות לייצר את הדבש על גביה כבול כוורת אחרת. מה החידוש? הרשת הזו מתחברת לברז חיצונית שברגע שהכוורן מעוניין בדבש, כל שעליו לעשות הוא לסובב אותה. הפעולה הזו מובילה לכך שתאי הדבש על הרשת נפתחים כלפי מטה מה שמאפשר את נזילת הדבש אל הברז - מבלי לפתוח את הכווורת ולהטריד את הדבורים.

החברה הספיקה לאסוף יותר מ-2 מליון דולרים ממשקיעים מרחבי העולם בפלטפורמת גיוס הממון אינדיגוגו. ועל זה נאמר- פתרון מתוק במיוחד!

 

 

לכתבות נוספות שאולי יעניינו אתכם:

האפליקציה הקורעת שמדבבת פוליטיקאים

צפו: פנדה אדומה וחתול משתעשעים בשלג