נתפס בעין העדשה: מכשיר ה-Nexus 6 נחשף בתמונות ראשונות

לראשונה - נחשפו תמונות מכשיר הנקסוס השישי מבית מוטורולה וגוגל שלא דרך תמונות לא ברורות או הדמיות יח''צ

תמונות ראשונות של הנקסוס 6 החדש של מוטורולה וגוגל
תמונות ראשונות של הנקסוס 6 החדש של מוטורולה וגוגל | צילום: androidpolice
צילום: סטודיו נענע10

לפני ימים בודדים פרסמנו דיווח שהעניק לנו את ה״תמונה הצלולה״ ביותר עד כה אודות המפרט ומראהו של מכשיר הנקסוס השישי מבית מוטורולה וגוגל. כעת, מעניק לנו דיווח חדש תמונה של מה שעשוי להיות מכשיר ה-Nexus 6 וחושף לראשונה את חזותו שלא דרך תמונות לא ברורות או הדמיות יח"צ.

 

המכשיר המסתורי נתפס בעין העדשה בעודו פעיל ובשימוש, דבר המספק לנו הצצה ראשונית לחזית המכשיר. בדומה לדיווחים הקודמים, מאשרות התמונות החדשות שככל הנראה, מדובר במעין גרסה מוגדלת של דגם ה-Moto X האחרון, כאשר בדומה אליו, גם המכשיר המתועד כעת מצויד בזוג רמקולים סטריאופונים ומסגרת אלומיניום.

 

לעומת מכשיר הדגל של מוטורולה, כפתורי הווליום והכיבוי ממוקמים נמוך יותר לשם מתן גישה מהירה ונוחה אליהם. בנוסף, מעניקה לנו התמונה מעט פרספקטיבה אודות גודלו של המכשיר האימתני. לפחות על פי התמונה ובהשוואה ליד המוצגת בה, המכשיר שדווח כבעל מסך בגודל של כ-5.9 אינץ', לא נראה מאיים כל כך. בנוסף, ראוי לציין שהמכשיר מצוי בכיסוי, מה שמקשה עלינו לקבל תמונה מלאה על עיצובו.

 

תמונות ראשונות של הנקסוס 6 החדש של מוטורולה וגוגל
תמונות ראשונות של הנקסוס 6 החדש של מוטורולה וגוגל | צילום: androidpolice

כמו כן, התמונה מאשרת לנו פרטים אודות הגרסה העדכנית, אנדרואיד L, שתופעל על גבי המערכת. ניתן לשים לב לאייקונים חדשים, מינימליסטיים ומאופקים יותר בשורת המשימות והניווט.

 

נזכיר, על פי הדיווחים האחרונים, מכשיר הנקסוס 6 צפוי להגיע עם מפרט הכולל מסך 5.92 אינץ' ברזולוציית Quad HD (פריסה של 2560×1440 פיקסלים), ערכת השבבים Snapdragon 805 מבית קוואלקום עם מעבד מרובע ליבות בתדר 2.7GHz, זיכרון 3GB RAM ומצלמת 13 מגה-פיקסל. המכשיר צפוי להיחשף במהלך החודש הנוכחי.

 

פורסם לראשונה ב-Gadgety

ראו גם:
גוגל חוגגת ורומזת: האם Lollipop הוא שמה של גרסת אנדרואיד הבאה?