נוקיה מפזרת רמזים ירוקים: השקת מכשיר ה-Nokia X קרובה מתמיד

מכשיר האנדרואיד של נוקיה קרוב מתמיד: אל ההזמנה הירוקה, המסמלת את צבעה של אנדרואיד, הצטרפו סרטוני וידאו עם ברווזים ירוקים

הטיזר של נוקיה
הטיזר של נוקיה | צילום: צילום מסך
צילום: סטודיו נענע10

עשרות שמועות ודיווחים בנושא ליוו אותנו במהלך החודשים האחרונים, ואנחנו? לא האמנו שזה יקרה. אולם עכשיו, כבר ברור מתמיד שהחברה שקשרה את גורלה עם מערכת ההפעלה Windows Phone עתידה להשיק גם מכשיר מבוסס אנדרואיד - וישנן כבר מספר עדויות רשמיות לכך.

 

בתחילה, הפיצה נוקיה הזמנה ירקרקה לאירוע שתערוך בתערוכת MWC, עליה נכתב "פגשו אותנו תחת העץ". זמן לא רב לאחר מכן צבעה החברה בירוק את עמודיה ברשתות החברתיות ואז הגיעה גם תמונה ירוקה עם ארבעה חצים היוצרים את האות X.

ניתן להניח כי הצבע הירוק מסמל את הרובוט הירוק המזוהה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד, ואילו ה-X מסמל את המכשיר הספציפי. אתמול, הפיצה נוקיה רמז נוסף בדמותו של קטע וידאו מוזר בו נראים ברווזים ירוקים שטים בנהר בפזיזות. קטע הוידאו נחתם בכתובית "5 ימים נותרו". 

 

לוידאו הברווזים הירוקים נוסף חלק שני היום (ה'), עם עוד 4 ימים שנותרו לפני שיוצג ה-Nokia X. הברווזים בסרטון החדש נעמדים ברמזור אדום, כשלרגליהם מכשירי טלפון רבים:

 

לא מה שציפינו

כבר זמן רב שאנחנו מייחלים למכשיר נוקיה המבוסס על מערכת ההפעלה הפתוחה של גוגל. היצרנית הפינית מצליחה להפגין חדשנות מרשימה, במיוחד בתחום הצילום הסלולארי, ואילו מהצד השני, אנדרואיד היא מערכת ההפעלה בשלה שמציעה שלל אפשרויות וכיווני התפתחות מעניינים. לרבים, נראה זה כשילוב מנצח. אבל צר לנו לאכזב, המכשיר שאתם אולי מצפים לו עדיין מוגדר כתרחיש מופרע ובדיוני.

 

על פי הנתונים שהתפרסמו ברשת, Nokia X יצוייד במסך בגודל  4 אינץ' ברזולוציה של 800X480, פלטפורמת Snapdragon עם מעבד כפול-ליבה, זיכרון פנימי 512MB RAM, מצלמת 5 מגה-פיקסל וממשק משתמש ייחודי - ללא שירותי גוגל. המכשיר עתיד לראות אור ראשון בתערוכת Mobile World Congress 2014 במסגרת אירוע ההכרזה שתקיים החברה ב-24 בפברואר.

 

פורסם לראשונה ב"גאדג'טי"