וידאו: ממשק סמארטפון ה-LG G Flex חושף מגוון פיצ'רים חדשים

בין החידושים: החלקה על דפנות המכשיר לשינוי בהירות המסך, פתיחת מספר חלונות במקביל, הקשה להדלקה ולכיבוי ועוד

LG G Flex
Lg G Flex | צילום: יחצ
צילום: סטודיו נענע10

סמארטפון ה-G Flex של החברה הקוריאנית LG הינו המכשיר השני בעולם בעל תצוגה גמישה שהוצג לקראת תחילת מכירתו לציבור הרחב. המכשיר הוצג זמן קצר לאחר ה-Galaxy Round של המתחרה מבית סמסונג. החברה הכריזה על המכשיר בסוף חודש אוקטובר בקוריאה ולאחרונה התקבלו דיווחים על השקה עתידית גם במדינות נוספות.

עד כה, נחשפנו רק לחזות המכשיר הקעורה ולעובדה שהוא גמיש ועמיד בפני שריטות ושברים בזמן כיפופו במידה מסויימת. כעת אנו מקבלים הצצה גם לממשק המשתמש החדש של המכשיר, שבאופן מפתיע שונה מזה המצוי במכשיר הדגל האחרון של החברה ה-G2.

 

הממשק החדש כולל מגוון פיצ'רים ,שלא בהכרח מנצלים את העובדה שהמסך גמיש, ביניהם: החלקה על דפנות המכשיר לשינוי בהירות המסך, פתיחת מספר חלונות במקביל, הקשה להדלקה ולכיבוי ועוד. אנו מאמינים שחלק מהפיצ'רים הכלולים בממשק החדש עתידים להגיע גם למכשירים קודמים בעתיד.

נזכיר, מכשיר ה-LG G Flex הושק עם תצוגה בגודל 6 אינץ' בעלת רזולוציה של 720X1280 פיקסלים, מעבד Snapdragon 800 מבית קוואלקום עם מהירות שעון של 2.26GHz, זיכרון פנימי 2GB RAM, מצלמה אחורית 13 מגה-פיקסל וסוללת 3,500mAh. עובי המכשיר נע בין 7.9 מ"מ ל-8.7 מ"מ בחלקיו השונים ומשקלו עומד על 177 גרם.

לצפייה בפיצ'רים הייחודיים של המכשיר:

  

 

פורסם לראשונה ב"גאדג'טי"