ביקורות ראשונות על הנקסוס 5

מהביקורות הראשונות ברשת עולה, כי הסוללה מספקת למדי, אך מצלמת ה-8 מגה-פיקסל צוברת הרבה פחות מחמאות

סמארטפון הדגל החדש של גוגל ו-LG
סמארטפון הדגל החדש של גוגל ו Lg | צילום: יחצ
צילום: סטודיו נענע10

מכשיר הדגל המתוקשר של ענקית החיפוש גוגל, ה-Nexus 5, הושק ביום חמישי האחרון לצד הגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה אנדרואיד - KitKat 4.4.

 

מכשירי הנקסוס החדשים נחטפו במהירות ותוך שעות בודדות החברה נאלצה להודיע כי תוכל לספק מלאי נוסף רק בעוד כמה שבועות. מיד לאחר ההשקה החלו המכשירים להגיע לרוכשים הראשונים ואלו ממלאים את הרשת בקטעי וידאו ורשמים אודות ספינת הדגל החדשה של מערכת ההפעלה אנדרואיד.

מהביקורות הראשוות ברשת עולה כי על אף החששות, סוללת ה-2,300mAh של המכשיר מספקת למדי. נראה שבהתאם להבטחותיה של גוגל, ניתן יהיה להשתמש בנקסוס 5 באין מפריע במשך כ-12 שעות. בשימוש "אגרסיבי" יותר, ייתכן וייאלצו המשתמשים לפגוש את המטען החשמלי מעט לפני.

מצלמת ה-8 מגה-פיקסל לעומת זאת, צוברת הרבה פחות מחמאות. מבקרים רבים מתלוננים על איכות התמונות שמספק המכשיר ומחשיבים את חיישן המצלמה כבינוני ומטה. כל זאת, בניגוד לניסינותיה של גוגל לשווק את מצלמת המכשיר כאחד מהפיצ'רים העיקריים של הנקסוס 5, דוגמה לכך ניתן לקבל בתשדיר הפרסומת הראשון למכשיר. תמונות שצולמו בעזרת הנקסוס 5 ופורסמו ברשת אכן מעלות ספק לגבי איכות החיישן שגוגל בחרה למכשיר הדגל שלה. כך או כך, החברה מיהרה לדווח שהגורם לתמונות הסבירות הוא פגם תוכנתי שיתוקן.

מכשיר הנקסוס כולל מסך בגודל 4.95 אינץ' וברזולוציית Full HD 1080. מתחת למכסה המנוע ממוקמת פלטפורמת Snapdragon 800 עם מעבד Krait 400 מרובע ליבות בתדר 2.3GHz וזיכרון RAM בנפח 2GB. גרסת ה-16GB כבר זמינה לרכישה בישראל במחיר של 2,799 שקלים.

 

פורסם לראשונה ב"גאדג'טי"