דגמי הנקסוס 5 אזלו מהמלאי במהירות

במידה ותרצו לרכוש את הסמארטפון החדש מבית גוגל תאלצו לחכות בין שלושה לארבעה שבועות לדגם ה-16GB

סמארטפון הדגל החדש של גוגל ו-LG
סמארטפון הדגל החדש של גוגל ו Lg | צילום: יחצ
צילום: סטודיו נענע10

הדור הבא והמדובר למשפחת הנקסוס, מכשיר ה-Nexus 5, הושק לצד הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה Android Kitkat 4.4 ביום חמישי האחרון. כיאה לתמורה שבמחיר האטקרטיבי ובשלל היתרונות באחזקת מכשיר נקסוס, המכשירים החדשים מבית גוגל אזלו במהירות מהמלאי. למעשה, בתוך שעות בודדות אזלו מהמלאי כל הדגמים שהוצעו בחנות ה-Play Store האמריקאית.

כעת, במידה וברצונכם להתחדש בבשורה האחרונה מגוגל תאלצו לחכות בין 3-4 שבועות עבור דגם ה16GB וזמן קצר יותר של כ-2-3 שבועות עבור דגם ה32GB. המצב דומה גם בחנויות ה-Play Store האירופאיות. על פני השטח, זמן ההמתנה נראה סביר, אולם, אין זה בטוח כי אלו אכן פני הדברים. מדיווחים של רוכשים שונים עולה שהחברה משתהה באישור הזמנות ואף מסתייגת מזמן ההמתנה הנתון ומודיעה ללקוחות שונים כי המשלוח עשוי להתכעב שבועות נוספים.

ומה אצלנו? ביום שלישי הקרוב צפויה היבואנית הרשמית של חברת LG בישראל לערוך מסיבת עיתונאים בה צפויה החברה להודיע באופן רשמי על השקתו של המכשיר בישראל. המחיר עדיין לא ידוע וגם לא הכמות שתהא זמינה עבור הצרכן הישראלי, אך הדבר הבטוח הוא כי השקה של הנקסוס 5 בישראל זמן כה קצר לאחר השקתו העולמית של המכשיר היא הישג הראוי לציון(מקורות - PhoneArena | GsmArena)

 

פורסם לראשונה ב"גאדג'טי"