שמועה: סמסונג תשיק גרסה עמידה של נוט 3

אתר קוריאני מדווח, כי הפאבלט החדש של סמסונג יזכה בגרסה עם מעטפת קשיחה לעמידות בפני מים ואבק

Note 3
Note 3 | צילום: יחצ
צילום: סטודיו נענע10

זמן לא רב לאחר השקתו של מכשיר הדגל Galaxy S4, חשפה סמסונג שלושה מכשירים נוספים במשפחה: Mini עם מסך קטן, Zoom המתמקד בצילום ואחרון - Galaxy S4 Active, דגם מוחלש חומרתית המצוייד במעטפת קשיחה המעניקה לו עמידות גבוהה בפני מים ואבק. 

 

על פי שמועה חדשה המתפרסמת באתר החדשות הקוריאני ETnews, בכוונתה של החברה להשיק גרסה דומה גם עבור מכשיר הפאבלט Galaxy Note 3.

 

בעיני מבקרים ומשתמשים רבים, איכות הבנייה של מוצרי סמסונג היא נקודת התורפה העיקרית של החברה. בעוד חברות מתחרות חלפו על פני "עידן הפלסטיק" ועברו לשימוש בחומרים עמידים ויוקרתיים כמו מתכת או שילוב שלה על לוחות זכוכית, חומרים שלעיתים גם מאפשרים להן להעניק למכשיר עמידות בפני מים ואבק, נותרה סמסונג "מאחור" עם אותם חומרי הגלם של הדורות הקודמים.

 

השמועה מוסיפה שפרט למכשיר ה-Galaxy Note 3, הענקית הדרום קוריאנית בוחנת עיצוב מחודש שיעניק למכשיר הדגל הבא שלה, Galaxy S5, יכולות עמידות דומות לאלו של Galaxy S4 Active. ייתכן ומהלך זה הוא חלק קטן מתוך תכנית שלמה של סמסונג לצייד את מוצריה העתידיים ביכולות עמידות בפני מים ואבק. שמוע זו מצטרפת לאחת ותיקה יותר שטוענת כי מכשיר הדגל הבא של החברה, זה שיירש את מקומו של Galaxy S4, יזכה במעטפת מתכית בדומה לנעשה במכשירי הדגל של HTC וחברת אפל.

 

פורסם לראשונה ב"גאדג'טי"