סמסונג ו-LG צפויות להציג מכשירים בעלי מסך גמיש במהלך אוקטובר

על פי ההערכות, המכשיר הגמיש הראשון של סמסונג יהיה וריאציה במהדורה מוגבלת של הגלקסי נוט 3

מסכים גמישים של סמסונג
מסכים גמישים של סמסונג | צילום: macworld.co.uk
צילום: סטודיו נענע10

רבים הם הצרכנים והמבקרים שמצפים כבר זמן רב למשהו חדש שישנה את שוק המובייל כפי שאנו מכירים אותו כיום. פיתוח המסכים הגמישים עשוי להוות את נקודת המפנה הזו. כעת, על פי דיווחים חדשים, נראה כי ״מהפכת המסכים הגמישים״ קרובה מתמיד.

על פי דיווח שפורסם בבלוג הטכנולוגי UnwiredView תהיה זו חברת סמסונג שתכריז ראשונה על דגם סמארטפון בעל מסך גמיש, כאשר מיד אחריה צפויה גם חברת LG להציג מכשיר בעל מסך גמיש משלה. עוד בתערוכת הטכנולוגיה הצרכנית CES 2013 שנערכה בתחילת השנה הנוכחית בלאס-וגאס, הציגה סמסונג אב טיפוס לליין המכשירים הגמישים שלה (מסדרת המכשירים הגמישים המכונה: Youm).

רק בשבוע שעבר סיפר מנהל אסרטגיית השיווק של החברה D.J. Lee כי המכשיר הגמיש לו רבים מצפים יוכרז בקוריאה במהלך חודש אוקטובר. על פי ההערכות, מדובר בוריאציה במהדורה מוגבלת עבור מכשיר ה-Galaxy Note 3 שהוכרז בתחילת החודש שעבר.

LG: ייצור המוני של מסכים גמישים

למרות שההערכות מציעות כי חברת סמסונג תהיה הראשונה שתוביל את מהפיכת המסכים הגמישים, היא אינה היחידה הצפויה לעשות זאת. אל סמסונג עתידה להצטרף לא אחרת מאשר יצרנית המסכים והסמארטפונים הקוריאנית LG.

 

על פי מספר פרטים שמסרה החברה לאתר ZDNet, מסתמן שב-LG כבר החלו בהליכי ייצור של מכשיר חדש העונה לשם LG Z שיתהדר במסך גמיש ועתיד לצאת מאוחר יותר החודש. עוד בחודש יוני דיווחה חטיבת המסכים של LG כי תחל בייצור המוני של מסכים גמישים ברבעון הרביעי של השנה, ועל כן אין אנו מופתעים לשמוע על הנושא בשנית כבר בתחילתו של הרבעון האחרון לשנת 2013.

חשוב להזכיר כי במקרה של שתי החברות מדובר בגמישות בצד המסך בלבד. הסוללה, הזיכרון ושאר רכיבי המכשיר עדיין לא מתגמשים יחד עם המסך. (מקור - UnwiredView)

 

פורסם לראשונה ב"גאדג'טי"