ה-F.B.I מציג: אלו הם תשעת הפושעים המבוקשים ביותר בעולם

הבולשת הפדרלית מעדכנת את רשימת המבוקשים: "הרציחות האכזריות ביותר שניתן לדמיין"

תשעת הנמלטים שנציג בהמשך מבוקשים על ידי משטרות ברחבי העולם לאחר שנוספו לרשימת המבוקשים ביותר של ה- FBI. החשודים מואשמים בביצוע מעשי רצח אכזריים, חלקם רצחו את ילדיהם לכאורה ואחרים מבוקשים בגין רצח יריבים בעולם התחתון. רוב הפשעים העקובים מדם אירעו בארה"ב, אך לרבים ברשימה יש קשרים עם מדינות באירופה, מרכז אמריקה או המזרח התיכון, עם חשש שמא הם ברחו מעבר לגבול האמריקאי בניסיון להתחמק מלכידה.
הרשימה המפורסמת של ה- FBI מורכבת בדרך כלל מ-10 מבוקשים אך לאחרונה תפחה ל -11 ולאחר מכן ירדה לתשעה מבוקשים בעקבות שני מעצרים שביצעה הסוכנות.

 

1. רוברט וויליאם פישר

Robert William Fisher

פישר מבוקש בגין רצח אשתו, 2 ילדיו הצעירים ולאחר מכן פיצץ את ביתם באריזונה בשנת 2001. פישר בן ה-56 מבוקש כבר 16 שנים והבולשת חושדת כי הוא חי לבד בהרים וביערות בארה"ב, הוא היה ידוע עוד לפני כאיש טבע - צייד ודייג מקצועי. ה-FBI מזהיר כי הוא חמוש ומסוכן.

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1270' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_2qp820lo' duration='128']

 

2. אדוארדו רבלו

Eduardo Ravelo

רבלו ביצע את פשעיו על אדמת מקסיקו: הוא רצח 3 אמריקאים - עובדת הקונסוליה שהייתה בהריון בעת הרצח, בעלה וידידה נוספת של הזוג בשנת 2010. הרשויות במקסיקו אישרו כי הוא "קאפו" ומחסל בקרטל הסמים "פואנטס". לפי ה-FBI כנראה שרבלו הספיק לעבור ניתוחים פלסטיים וחיבל בטביעות אצבעותיו על מנת שלא יזוהה.

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1266' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_7u113qq1' duration='132']

 

3. ג'ייסון דרק בראון

Jason Derek Brown

בראון נמצא במנוסה מאז 2004, הבולשת הפדרלית כרגע מציעה 200,000 דולר למי שיתרום מידע שיביא ללכידתו. בראון שדד משוריין שהוביל כספים ורצח את אחד השומרים, ולאחר מכן נעלם עם השלל. ה-FBI מוסר כי בראון מדבר צרפתית שוטפת, יש לו תואר שני בעסקים בינלאומיים ובעל קשרים נרחבים באירופה.

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1267' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_q4aa4h33' duration='87']

 

4. וולטר יובני גומז

Walter Yovany Gomez

גומז, חבר ידוע בכנופיית MS-13 הידועה לשמצה, מבוקש משנת 2013 לאחר שתכנן וביצע רצח של אדם בניו ג'רסי, יחד עם חבר נוסף מהכנופייה. קורבן הרצח נחשד ע"י גומז כי הוא חבר בכנופייה יריבה ולכן גומז דקר אותו 17 פעמים, הכה אותו בראשו עם חפץ קהה ולבסוף שיסף את גרונו. גומז השתמש במהלך חייו במספר תאריכי לידה ולכן לא ידוע בדיוק בן כמה הוא אך טווח הגילאים נע בין 30 ל-35.

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1268' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_on5xsx8k' duration='61']

 

5. לואיס מאסדו

Luis Macedo

מאסדו מבוקש בגין השתתפות בביצוע רצח של נער בן 15 בשיקגו בשנת 2009. הקורבן הוכה, נורה ולאחר מכן הועלה באש ע"י חברי כנופיית ה"לאטין קינגס", לאחר שסרב להראות סימני השתייכות לכנופייה. לפי הבולשת האמריקאית - מאסדו תיכנן, יזם וביצע את הרצח.

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1269' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_kytgeka9' duration='62']

 

6. באדרשקומר צ'אטנבאי פאטל

Bhadreshkumar Chetanbhai Patel

פאטל הוא בין המצטרפים החדשים לרשימה לאחר שבשנת 2015 הוא הכה את אשתו למוות עם נשק בחנות דונאט במרילנד בה בני הזוג עבדו. פאטל בן ה-27 מבוקש בגין רצח והמיקום הידוע האחרון שלו הוא בניוארק, ניו ג'רסי.

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1271' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_cwqu9tpk' duration='120']

 

7. וויליאם בראדפורד בישופ ג'וניור

William Bradford Bishop Jr

בין הוותיקים ברשימה, טייס במקצועו ובוגר אוניברסיטת ייל. עפ"י החשד בשנת 1976 בישופ ג'וניור רצח את אשתו, אמו ושלושת בניו. לאחר מכן הוא העמיס את הגופות לרכבו ונסע ממרילנד לצפון קרוליינה, שם שרף את הגופות וקבר את מה שנשאר באדמה. אם בישופ ג'וניור עדיין בחיים, הוא אמור להיות בן 80 כיום ומה-FBI נמסר כי הוא מסוכן לציבור ובעל התפרצויות זעם בלתי נשלטות.

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1264' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_c8iqd3ct' duration='74']

 

8. אלקסיס פלורס

Alexis Flores

פלורס מבוקש בגין חטיפה ורצח של ילדה בת 5 בפילדלפיה בשנת 2000. הילדה נעלמה מביתה ונמצאה ללא רוח חיים כחודש לאחר מכן בדירתו של פלורס. לפלורס קשרים נרחבים במרכז ודרום אמריקה ועפ"י החשד לשם הוא נמלט.

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1263' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_eydjz6sc' duration='80']

 

9. יאסר עבדל סעיד

Yaser Abdel Said

סעיד בן ה-60, במקור מחצי האי סיני, רצח את 2 בנותיו המתבגרות בטקסס בערב השנה האזרחית החדשה. עפ"י החשד, הוא ירה בבנות מספר רב של פעמים בשנת 2008 ומאז נעלמו עקבותיו.ה-FBI מוסר כי יכול להיות שמאפייניו החיצוניים השתנו מאז נעלם אך הוא ידוע בכך שיש לו בעיות עיניים ולכן הוא חייב תמיד להרכיב משקפי שמש כהים, בין אם הוא במקום סגור ובין אם בפתוח. ה-FBI מוסר כי הוא חמוש ומסוכן.

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1262' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_53n1wxhq' duration='63']