בריטניה מציגה: החתונה הגאה המוסלמית הראשונה

לראשונה בבריטניה, אזרח מוסלמי התחתן עם גבר אחר - האיש שהציל את חייו כאשר ניסה להתאבד

זמן צפייה: 01:31

ג'אהד צ'ודהארי (24) התחתן עם בחיר ליבו, שון רוגן (19) בחתונה בסגנון בנגלדשי מוסלמי - לראשונה בבריטניה. הזוג המאושר הכירו לפני שנתיים כאשר ג'אהד ישב על ספסל, בוכה, שניות לפני שניסה להתאבד. ההחלטה להתאבד הגיעה לאחר שכל חייו סבל ג'אהד מבריונות בחברה המוסלמית בה הוא חי. שון, שראה את ג'אבד על הספסל, ניגש אליו וניסה למנוע ממנו מלבצע את ההתאבדות אותה תכנן. שון ניחם את ג'אהד והשניים הפכו לבני זוג עם הזמן - עד שנישאו בטקס מוסלמי.

השניים נישאו אל מול החברים הקרובים והמשפחות. כאשר ג'אהד נשאל על כך שמשפחתו לא החרימה את הטקס בראיון ל'דיילי מייל' הבריטי, אמר: "אמא שלי תמיד תמכה בי כל כך. בלעדיה לא הייתי כאן היום, זה היה נהדר עבור שתי המשפחות להיות איתנו. אנחנו מסתדרים ממש טוב. זה היה רק חברים קרובים ובני משפחה שהוזמנו כי לא רציתי חתונה גדולה. זה היה מושלם כמו שזה היה".

לאחר החתונה והסיקור הרב שקיבלו מהתקשורת הבריטית, התחילו להגיע כצפוי איומים על חייו של ג'אהד: "אנחנו מקבלים המון איומי מוות נגדנו ונגד המשפחות שלנו. אנשים אומרים לי שהם הולכים להרוג אותי ושלא הייתי צריך להיוולד. אנחנו מקבלים הערות נוראיות, איומות. אבל אנחנו כל כך מאושרים שאנחנו יכולים פשוט להתעלם מהם. אנחנו גם מקבלים המון תמיכה".

מקור הידיעה

Banner_MoreVirals

תוך שבועיים: עוד תאונת דרכים שודרה בפייסבוק "לייב"

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1650' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_e7u1m7ng' duration='45']

ילדה בת שנתיים נכלאה לבדה במעלית ונפלה למותה מהקומה ה- 17

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1641' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_4emkgqxk' duration='138']

תיעוד דרמטי: ניסה לתפוס כריש בזנב וננשך

[brightcove_iframe video_id='news-from-the-web-1653' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_bp8koa9r' duration='6']