רץ ברשת - נחשף: כך התאמנו החוליגנים הרוסים לקראת היורו בצרפת

תיעוד מזעזע של "מבחני הקבלה" שערכו אוהדי רוסיה לקראת היורו מאפשר הצצה נדירה לארגון האוהדים האכזרי

בימים האחרונים נמצאים אוהדי נבחרת רוסיה בכותרות, זאת כמובן לאחר המהומות האלימות והקטטות ההמוניות והאכזריות בינם לבין אוהדי נבחרת אנגליה במסגרת משחקי היורו בצרפת. מדובר באחד ממקרי ההתפרעות הקשים ביותר שידעו משחקי היורו. המוני אוהדים רוסים תועדו כשהם רצים ברחובות עם מוטות ברזל ובקבוקים וחובטים בכל מי שנקרה בדרכם.
באופ"א הבטיחו אמנם להפיק לקחים, לנקוט צעדים למען חיזוק ההפרדה ולפרוס יותר מאבטחים באצטדיונים אך הנזק כבר נעשה: עשרות אוהדים משני הצדדים נפגעו ומצבו של אחד מאוהדי אנגליה הוגדר כאנוש. האיגוד אף העניש את רוסיה והטיל קנס של 150 אלף אירו והשעיה מהמשחקים במקרה האלימות הבא.
כעת, נחשף תיעוד חדש ששופך אור על התופעה ומגלה כי האוהדים הרוסים התאמנו והתכוננו במיוחד לקראת המשחקים בצרפת. למעשה, מדובר בתיעוד "מבחני הקבלה" שהבריונים היו צריכים לעבור על מנת להשתייך רשמית לקבוצת האוהדים של רוסיה. בתיעוד הנ"ל ניתן לראות שתי קבוצות של "מועמדים פוטנציאלים" אשר מסתערות אחת על השנייה בבעיטות ואגרופים. על פי הדיווחים, המועמדים שעברו את השלב הראשוני הזה, עברו לשלב הבא שבו הם הוכו על ידי אלו שכבר נכנסו למועדון. רק מי ששרד את שני השלבים, התקבל לקבוצת האוהדים האכזרית.

שימו לב, הוידאו קשה לצפייה. [brightcove_iframe video_id='ratz_bareshet_056' autoplay='1' kid='' duration='0'']