קריסת המלונות בצפון: למרות ההסכם, התיירים עדיין חוששים
ביום שלאחר החתימה על ההסכם עם לבנון, תושבי הצפון שמשוועים כבר חודשים ארוכים לשקט שיחזיר את הישראלים למלונות ולאטרקציות, קוראים לתייירים לבוא עוד הקיץ. בינתיים עסקים שנפתחו מדווחים על תפוסה נמוכה במיוחד
נגה ניר נאמן | 20:39
זמן צפייה: 02:25

