מייסד Wiz הודיע על גיוס 300 מיליון דולר: "הכסף לא ייכנס לישראל"

אסף רפפורט, מייסד-שותף של החברה שהופכת ליוניקורן הסייבר הגדול בעולם תוך שלוש שנים מהקמתה ומגייסת 300 מיליון דולר לפי שווי של 10 מיליארד דולר, הודיע כי בעקבות המהפכה המשפטית שמוביל שר המשפטים לוין - הכסף שיגוייס לא ייכנס לישראל

מנכ"ל Wiz אסף רפפורט
מנכ"ל Wiz אסף רפפורט | צילום: חדשות 13

אסף רפפורט מייסד-שותף ומנכ"ל חברת Wiz שהופכת ליוניקורן הסייבר הגדול בעולם תוך שלוש שנים מהקמתה ומגייסת 300 מיליון דולר לפי שווי של 10 מיליארד דולר, הודיע היום (שני) כי בעקבות המהפכה המשפטית שמוביל שר המשפטים יריב לוין, הכסף מהגיוס לא ייכנס לישראל.

"אנחנו משתתפים בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהן ביממה האחרונה ומודאגים מההידרדרות הביטחונית המהירה בשני הצדדים", אמר רפפורט. "לצערנו, לאור ההפיכה המשטרית, הכסף שגייסנו לא ייכנס לישראל. החשש הגדול שלנו לגבי ההייטק הישראלי הוא לא רק בכספים שיוצאים מישראל, אלא גם בכספים הרבים שכבר לא ייכנסו לארץ".

השר יריב לוין בכנסת
השר יריב לוין בכנסת | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"אני שומע מכל עבר קולות של משקיעים מודאגים, של יזמים שמוציאים בחשאי כסף מהארץ ושל עובדים המפחדים לעתידם בישראל. חברת Wiz הצליחה עד היום בזכות אקוסיסטם מדהים שקיים בישראל, אבל הוא עומד כרגע בפני סכנה קיומית. אני מאמין ומקווה שקולות הכאב העולים מכל חלקי העם יביאו את הממשלה להתמקד באירועים הביטחוניים, לעצור את מהלכי החקיקה ולחתור לפשרה אמיתית שמקובלת על כל הצדדים".