"מחיר למשתכן": מה הסיכוי לזכות?

לקראת סגירת ההגרלה ל"מחיר למשתכן" ביום ראשון הקרוב, ערכנו בדיקה באמצעות אתר "נדל"ן" בה ביקשנו לברר מה הסיכוי לזכות?

מחיר למשתכן - איפה הכי משתלם?
מחיר למשתכן - איפה הכי משתלם? | צילום: משה שי / פלאש 90

ביום ראשון הקרוב תיסגר ההרשמה להגרלה הגדולה של תוכנית "מחיר למשתכן", במסגרתה קרוב ל-15 אלף דירות ברחבי הארץ יוגרלו בין עשרות אלפי המשתתפים. בבדיקה שערכנו באמצעות אתר "נדל"ן", ביקשנו לבדוק מהו גובה ההנחה ומהם אחוזי הזכייה בכל עיר.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

מחיר דירת 4 חדרים חדשה בראש העין עומד על כ-1.6 מיליון שקלים, זאת לפי עסקאות שנסגרו לאחרונה או מה שמתפרסם בלוחות הדירות השונים. ב"מחיר למשתכן", אותה דירה עולה כמיליון שקלים - פער של 35%. כמו כן, סיכויי הזכייה עומדים על 20%, כלומר אחד מכל חמישה מתמודדים שנרשמו להגרלה צפוי לזכות בדירה בהנחה של 600 אלף שקלים.

הסיכויים הגבוהים ביותר - יבנה
הסיכויים הגבוהים ביותר - יבנה | צילום: חדשות 2

בראשון לציון, דירת 4 חדרים חדשה עולה כ-2.1 מיליון שקלים, ואילו ב"מחיר למשתכן", מחירה נמוך ב-34% ועומד על כ-1.3 מיליון שקלים. עם זאת, סיכויי הזכייה בראשון לציון נמוכים בהרבה ועומדים על 4% בלבד.

דירת 4 חדרים חדשה במודיעין עולה שני מיליון שקלים, בעוד מחיר הדירה במסגרת "מחיר למשתכן" עומד על כ-1.2 מיליון שקלים - פער של כ-34%. גם כאן סיכויי הזכייה נמוכים ועומדים רק על 11%.

בהרצליה, דירת 4 חדרים חדשה עולה כ-2.8 מיליון שקלים ואילו דירה בתוכנית "מחיר למשתכן" עולה כ-1.9 מיליון שקלים, כלומר מדובר בפער של כ-28%. למרות ההנחה של כמעט מיליון שקלים, סיכויי זכייה נותרים נמוכים ועומדים על 9% בלבד. לעומת זאת, העיר עם סיכויי הזכייה הגבוהים ביותר היא יבנה.