מעצבת שמלות הכלה שהפכה לתופרת מסכות: "בלי אלטרנטיבה - נקרוס"

ריקי דלאל, שהדגמים שלה כיכבו במגזינים ברחבי העולם, קיבלה את המלצת בנה והחלה לעצב מסכות עם הדפסים לחברות ולמפעלים. "הכול נגדע - מנסים להתרגל לכל דבר במצב הקיים"

זמן צפייה: 05:27

ריקי דלאל, מעצבת שמלות כלה ידועה, נפגעה גם היא בשל משבר הקורונה. העסק המשגשג שלה, שדגמיו נמכרו ביותר מ-200 חנויות ברחבי העולם, הפך שומם. "פשוט כל הוני מושקע ב'אימפריה' ואני מקווה שזה ימשיך עם הזמן", סיפרה. אנחנו נשים שחלמנו בגדול ויש פוטנציאל למקום ולעסק הזה, פשוט הכול נגדע, הכול נגמר".

בשל המשבר, ריקי, שרק לפני כחצי שנה פתחה חנות ברחוב אוקספורד הידוע בלונדון, הקשיבה לעצת בנה דדי והחלה לעצב מסכות במקום שמלות. "חבר שלי אמר לי 'בוא, תקשיב, אנחנו קמים למציאות חדשה. בטוח שכל המלצרים שלי עכשיו יצטרכו להיות עם מסכות. כל המסכות שיש היום בשוק מאוד לא נוחות'", סיפר דדי. "פיתחנו גזרה שהיא מאוד נוחה ולא לוחצת באוזניים ומאוד אוורירית".

לעוד כתבות בנושא:

הארכת הזכאות לדמי אבטלה ומקדמות לעצמאים: התוכנית להצלת המשק

922 נדבקים חדשים אובחנו מחצות – מניין מקרי המוות עלה ל-348

הערב: ועדת השרים תדון בהטלת סגר על שכונות בי-ם ובערים נוספות

ריקי דלאל, מעצבת שמלות הכלה שהפכה תופרת מסכות
ריקי דלאל, מעצבת שמלות הכלה שהפכה תופרת מסכות | צילום: חדשות 13

הבן פנה לעסק להדפסה על בדים, ויחד החלו ליצר מסכות עם הדפסים לחברות ולמפעלים. "מנסים להתרגל לכל דבר במצב הקיים, אבל זה לא בדיוק מה שאני אוהבת לעשות, המסכות", אומרת המעצבת. "היצירה פה, בשמלות הכלה, מסבה לי אושר שאני משמחת כלות ונכנסת לראש שלהן".

"זה לא מתקרב למחזורים שלנו. למכור 10,000 מסכות זה כמו למכור חמש שמלות כלה", הסביר דדי. "אני לא רוצה לקבץ נדבות. אני רוצה לקום לעבוד. לא כל כך כיף לי, אבל אני מתפרנס מזה בכבוד וזה מספיק לי. אין לי את אותה רמת החיים שאני רגיל אליה, אבל זה בסדר. אני מצליח לקנות במכולת, אני מצליח לשלם את המשכנתא שלי. אם אני לא אמצא אלטרנטיבה – נקרוס".