ניסיון להקל על העומס בנתב"ג: טיסות בינ"ל יחודשו מאילת

בקיץ הקרוב יחודשו טיסות משדה התעופה רמון שהופסקו בשל מגפת הקורונה. ארקיע תחל בטיסות ללרנקה ולבטומי. בינתיים בנתב"ג: יותר מ-1,300 מזוודות אותרו והושבו לנוסעים

זמן צפייה: 01:05

חברת ארקיע תחדש בקיץ הקרוב את הטיסות לחוץ לארץ משדה התעופה רמון שמחוץ לעיר אילת. הטיסות הבינלאומית מהשדה הדרומי הופסקו בשל מגפת הקורונה ולמעט טיסות בודדות לפריז בחג הפסח האחרון, לא היו כלל טיסות בינלאומיות.

המטרה היא בין היתר להקל על העומסים החריגים שנרשמים בנמל התעופה בן גוריון בקיץ האחרון, בין היתר גם בשל מחסור בכוח אדם. ראש העיר אילת אלי לנקרי פנה לחברת ארקיע, שהודיעה כי תפעיל טיסות ישירות ללרנקה שבקפריסין ולבטומי שבגיאורגיה.

.מזוודות בנתב''ג, ארכיון
מזוודות בנתב''ג, ארכיון | צילום: פלאש 90

זוהר גפן, מנהל שדה התעופה רמון, אמר: "נמל התעופה הבינלאומי רמון ערוך ומוכן לקבל את פני הטיסות הבינלאומיות. אנחנו מקווים להרחיב מכאן את היקף הטיסות הבינלאומיות ולאפשר לציבור הישראלי כמו גם לתיירים, נמל תעופה במחירים מוזלים ואטרקטיביים לנוחות תושבי אילת והדרום".

בינתיים, רשות שדות התעופה איתרה והשיבה בימים האחרונים יותר מ-1,300 מזוודות של נוסעים. במהלך היומיים האחרונים אותרה כמות המזוודות שהגיעו לנתב"ג מרחבי העולם. ברשות שדות התעופה הדגישו כי איתור שאר המזוודות, כמו גם עגלות ופריטים נוספים, יימשך.