ממיונז ועד קורנפלקס: יוניליוור תעלה מחירים אחרי החגים

בתאגיד המזון החמישי בגודלו במשק הישראלי הודיעו על התייקרות מוצרים החל מ-1 בנובמבר, בעקבות "הגידול המתמשך בעלויות השונות שהתרחש בשנים האחרונות". בין המוצרים שיתייקרו: מרקי ורטבי קנור וחומרי ניקוי של בדין. "השקענו מאמץ רב בצעדי התייעלות משמעותיים כדי להביא לכך שעליית המחירים תהיה מצומצמת ככל שניתן"

זמן צפייה: 02:40

בתאגיד יוניליוור הודיעו הבוקר (שני) על עליית מחירים גדולה אחרי החגים, החל מ-1 בנובמבר. "הגידול המתמשך בעלויות השונות שהתרחש בשנים האחרונות - ובמיוחד במהלך השנה האחרונה - לא מאפשר לנו להמשיך לספוג את העלויות הללו ואנחנו נאלצים להעלות את מחיריהם של מוצרינו", נכתב בהודעת החברה.

"השקענו מאמץ רב בצעדי התייעלות משמעותיים כדי להביא לכך שעליית המחירים תהיה מצומצמת ככל שניתן", הוסיפו בהודעת החברה, "היא אינה מגלמת את הגידול המלא בעלויות של השנים האחרונות ויוניליוור תמשיך לספוג חלק ממנו. העלייה במחירו של הקרמבו תחול בתאריך 2 באוקטובר".

קרמבו
קרמבו | צילום: הדס פרוש, פלאש 90

יוניליוור היא חברת המזון החמישית בגודלה במשק הישראלי, אחרי תנובה, שטראוס, אסם והחברה המרכזית למשקאות, ובין מוצריה שיתייקרו ניתן למנות את דגני הבוקר של תלמה, מרקי ורטבי קנור, שוקולד קליק, תה ליפטון, מיונז תלמה, מיונז הלמנס, חרדל, גלידות שטראוס, חומרי ניקוי של בדין וסיף ומוצרי טואלטיקה של דאב, אקס ופינוק.