בייביסיטר בסילבסטר: חודש לפני החגיגות - מחירי השמרטפות עולים

בעוד ארבעה שבועות יציינו בישראל ובעולם את העשור החדש, אך לקהל ההורים זה עלול לעלות ביוקר, ללא קשר לבילוי שיבחרו בו. בדיקת חדשות 13 מגלה - מסתמנת עלייה משמעותית במחירי שוק השמרטפות

זמן צפייה: 02:21

בעוד ארבעה שבועות יציינו בישראל ובכל העולם את העשור החדש והשנה החדשה, אך לקהל ההורים שבינינו זה עומד להיות, ככל הנראה, בילוי יקר ומורכב במיוחד. שוק השמרטפות מתקרב לנקודת רתיחה ומי שלא ימהר לשריין את מקומו, ייאלץ ככל הנראה להתנשק עם בן או בת הזוג, ליד הילדים.

מבדיקה אקראית של חדשות 13 עלה כי מסתמנת עליית מחירים של 40-25 אחוזים במחירי הבייביסיטר, בהשוואה לערב רגיל באמצע השבוע. במשפחת כהן מפתח תקווה, עדיין מחפשים שמרטף או שמרטפית לשלוש הבנות בערב השנה האזרחית החדשה.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

לאחר שנת הפסקה: מלך הקבב מנצרת חוזר למטבח – עם מסעדה חדשה

"אל תערבו אותנו במריבות": הקמפיין של הילדים להורים גרושים

באיזו עיר בישראל תוחלת החיים הגבוהה ביותר – ואיפה הכי נמוכה?

חגיגות השנה החדשה בסידני, אוסטרליה
חגיגות השנה החדשה בסידני, אוסטרליה | צילום: רויטרס

הילה כהן, אם המשפחה, סיפרה: "מישהי אמרה לי שהיא לוקחת 70 לשעה, אם נצא לחמש שעות במהלך הלילה, מדובר ב-350 שקלים, בלי שהתחלנו לדבר על ההוצאות בליל הבילוי עצמו". כהן הוסיפה כי בעלה יחגוג יום הולדת, והיא מקווה לנצל את התאריך על מנת להתאוורר ולחגוג את המאורע, למרות המחירים היקרים.

בייביסיטר ששוחחה עם חדשות 13 אמרה כי היא תגבה בערב השנה החדשה 55 שקלים במקום 45, המחיר של ערב רגיל. היא הסבירה כי "הכול יקר בסילבסטר". לפי שעה מסתמן כי החגיגות יותירו לא מעט הורים עם חור לא קטן בכיס – וזה עוד בלי שדיברנו על ההנגאובר בבוקר שאחרי.