ארמניה, אירלנד ופלמה דה מיורקה: היעדים החמים לעונת הקיץ

אין כמו מזג אוויר סוער כדי לגרום לרבים, שמסתגרים בבתים מפני הגשמים, לפנטז על נופש קיצי ושמשי ביעדים חמימים - ולבצע הזמנות ליעדים אטרקטיביים. "מקום שוקק ומלא חיים עם חופים לבנים"

זמן צפייה: 04:13

אמצע עונת החורף הוא התזמון המושלם להשקת הטיסות ליעדי הנופש לעונת הקיץ הקרבה. אין כמו מזג אוויר סוער כדי לגרום לישראלים שמסתגרים בבתים מפני הגשמים, לפנטז על נופש קיצי ושמשי ביעדים חמימים - ולבצע הזמנת נופש לארמניה המסתורית, לאירלנד ההיסטורית או לפלמה דה מיורקה האקזוטית.

"הקהל הישראלי ביקש מאיתנו הרבה זמן טיסות ישירות לפלמה דה מיורקה. פשוט לא היו כאלה" העיד גיל סתיו, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת "ישראייר". עוד ציין סתיו כי "היעד הזה הוא נפלא, מלא בחופים לבנים, יעד שוקק ומלא חיים. עכשיו יש לנו טיסות ישירות ממש לתוך האי".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

כוכב הילדים חושף בגילוי לב: "אין לי כסף – אני צריך עזרה"

כמחווה לאביב גפן: להקה איראנית חידשה את השיר "עכשיו מעונן"

"אוכל, תרופות או חימום": חיי ניצולי השואה ברקע פסגת המנהיגים

חוף בפלמה דה מיורקה
חוף בפלמה דה מיורקה | צילום: Shutterstock

הטיסות הישירות לפלמה דה מיורקה שבספרד יצאו לפועל כבר בחודש יוני הקרוב, ומחיר כרטיס יחל ב-439 דולר. חבילה לשבוע שלם תתחיל החל ממחיר של 776, ותכלול טיסה ומלון שלושה כוכבים.

טירה באירלנד
טירה באירלנד | צילום: Shutterstock

חופשה באי פאג שבקרואטיה, איביזה של מזרח אירופה בים האדריאטי, מזמינה אתכם לחופשה עם מסיבות חוף מסביב לשעון. גם לאי היפהפה הזה מתוכננות טיסות חדשות החל מחודש יוני הקרוב. מדובר בחבילות נופש הכוללות טיסה של שלוש שעות לזדאר, העברה לאי ומלון לשבוע שלם במחיר של 750 אירו לאדם.