מנכ"ל שטראוס לחדשות 13: "לא חוסכים מאמצים, בריאות הציבור מעל הכול"

שני המוצרים שקיים חשד ממשי שנגועים בסלמונלה הם "רבע לשבע" ו"עד חצות". האינדיקציה הזו הובילה היום לריקול כולל של המוצרים. בריאיון למהדורה המרכזית אישר מנכ"ל החברה אייל דרור את דבר המוצרים החשודים כנגועים והבהיר: "מניח שייקח כמה שבועות להתגבר על המחסור במוצרים"

זמן צפייה: 05:36

זיהום הסלמונלה בשטראוס: מנכ"ל החברה אייל דרור מבהיר הערב (רביעי) כי ההחלטה להחזיר את כל המוצרים התקבלה כדי לא לקחת סיכונים בעקבות גילוי האינדיקציות בשתיים מתוך 270 הבדיקות להימצאות סלמונלה במוצרים. הערב דיווחנו כי שני המוצרים הם "רבע לשבע" ו"עד חצות".

מדובר בחשד מוחשי אך לא סופי. שני המוצרים האלה הגיעו לציבור ככל הנראה כשהם נגועים בסלמונלה. אי אפשר לבדוק את כלל המוצרים ולכן הוחלט לאסוף הכול. בשטראוס הבינו שההחלטה הראשונה הייתה מוצדקת, ועכשיו עם ההבנה שיש לפחות שני מוצרים נגועים, בחברה הבינו שהם רוצים לעשות "ריסטארט" למפעל ולאסוף כל מה שיוצר בו לאחרונה - כל המוצרים שיצאו מהמפעל, כולל מסטיקים, עוגות ועוד.

בריאיון למהדורה המרכזית הבהיר המנכ"ל אייל דרור כי בריאות הציבור נמצאת בראש סדר העדיפויות של החברה. "יש לנו הערכות. חלק ניכר מהמוצרים כבר נמצאים אצלנו. צרכנים התקשרו והודיעו שזרקו את המוצרים. אני מקווה שהמשבר הזה יסתיים במהרה", אמר דרור.

Whatsapp Image 2022 04 27 At 1
מוצרים שהורדו מהמדפים בעקבות הריקול | צילום: טליה כהן

מנכ"ל שטראוס התייחס לעומסים במוקדי שירות הלקוחות של החברה ולבלבול בקרב הלקוחות שחלקם לא מקבלים את הזיכוי שהובטח. "אנחנו מתגברים את מוקד הצרכנים שלנו ופתחנו ערוצים נוספים בדיגיטל. עשרות אלפי אנשים מתקשרים אלינו. היום היה הרבה יותר טוב מאתמול ואנחנו נחזור לכל אחד ואחת", כך המנכ"ל.

מניית החברה המשיכה לצנוח היום, אך המנכ"ל דרור הבהיר: "הדבר היחיד שמעניין אותי זה לוודא שהתהליך מסתיים במהרה ושאף אחד לא יפגע. שוקולד וממתקים אמורים לעשות שמח ולא אחרת. אנחנו לא חוסכים מאמצים או כסף". בנוסף, ציין כי ייקח כמה שבועות להתגבר על המחסור במוצרים.