בעקבות פיסת נחש באחת האריזות: סנפרוסט הודיעה על ריקול

על פי הנחיות משרד הבריאות, החברה הודיעה על איסוף מהחנויות של אריזות שעועית ירוקה חתוכה מוקפאת, לאחר שבאחת האריזות התגלתה פיסה של נחש. מהחברה נמסר: "מתנצלים על התקלה הנקודתית"

זמן צפייה: 01:05

על פי הנחיות משרד הבריאות, חברת סנפרוסט הודיעה היום (שבת) על ריקול לאריזות של שעועית ירוקה חתוכה מוקפאת, בעקבות פיסת נחש שהתגלתה באחת האריזות. הריקול יתבצע על ידי החברה החל ממחר, ואריזות המוצר עליו מצוינים תאריכים אחרונים לשיווק ספציפיים יאספו מהחנויות.

"אנו מתנצלים על התקלה הנקודתית", נמסר בהודעת החברה, "ונמשיך לפעול לטובת הבטחת האיכות ותקינות מוצרי סנפרוסט, ומתוך אחריות כלפי לקוחות החברה. סנפרוסט רואה חשיבות עליונה בבטיחות המוצר ומשקיעה רבות הן בתהליכי הייצור והן בתהליכי הבקרה. לאור המקרה האחרון, ותוך נקיטת משנה זהירות, החליטה החברה לעצור בשבוע הקרוב את שיווק כל מוצרי השעועית שטרם יצאו לשיווק ולבצע מיון מחדש של כל האריזות".

עוד נמסר: "במקביל החברה מבצעת בחינת כל תהליכי הבקרה הקיימים בקו השעועית במפעל, הכוללים מיון ובקרה אלקטרונית וכן תהליכי מיון ובקרה ידניים. בנוסף סנפרוסט תתקשר עם מומחה חיצוני מחו"ל בתחום אבטחת האיכות, שילווה אותה בתהליך".

אריזת שעועית ירוקה שהוכרז עליה ריקול
אריזת שעועית ירוקה שהוכרז עליה ריקול | צילום: סנפרוסט

כזכור, בתחילת החודש כבר הכריזה החברה על ריקול בעקבות עכבר שהתגלה באחת האריזות. האריזות שייאספו מהחנויות החל ממחר הן של שעועית ירוקה חתוכה 800 גר', כשרות רגילה, שביעית, עם ברקוד 729000012104720, אשר מצוין עליהן כי עדיף להשתמש לפני 02.01.25 או 11.01.25.