טרם השבעת הממשלה: מנכ"ל משרד האוצר הודיע שיפרוש מתפקידו

שי באב"ד הודיע לשר המיועד ישראל כץ על כוונתו לסיים את תפקידו בזמן הקרוב, לאחר חמש שנים. "מודה על האמון שניתן בי ועל שהתאפשר לי למלא את שליחותי הציבורית בצורה הטובה ביותר"

זמן צפייה: 01:15

כמה ימים לפני השבעת הממשלה החדשה ובאמצע משבר הקורונה, מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד, הודיע הערב (שני) לשר האוצר המיועד, ישראל כץ, על כוונתו לסיים את תפקידו בזמן הקרוב. זאת, לאחר חמש שנים בתפקיד. המועד המדויק של עזיבתו יסוכם בהמשך.

"בחמש השנים האחרונות ניתנה לי הזכות הגדולה ביותר של חיי לשרת את אזרחי מדינת ישראל באחד התפקידים המשפיעים והחשובים הקיימים בשירות הציבורי", מסר באב"ד. "אני מודה לשר כחלון על האמון שנתן בי ועל כך שאפשר לי למלא את שליחותי הציבורית בצורה הטובה ביותר. כמו כן מאחל לשר כץ הצלחה רבה במשרד האוצר. הצלחתו הצלחתנו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

גנץ הודיע: השבעת הממשלה תיערך ביום חמישי בצהריים

פרקליט רה"מ: המעצמה החקירתית נגדו – כאילו מדובר בפשעי נאצים

הממשלת שוקלת: תלמידי ד'-ו' יחזרו לבתי הספר – רק בימי שישי

מנכ''ל משרד האוצר שי באב''ד
מנכ''ל משרד האוצר שי באב''ד | צילום: חדשות 13

כאמור, בחמש השנים האחרונות כיהן באב"ד כמנכ"ל משרד האוצר, ובחודשים האחרונים נאלץ להתמודד עם המשבר הכלכלי החריף שנוצר במדינה בשל משבר הקורונה. כזכור, בריאיון לחדשות 13 דבריו עוררו סערה כאשר הסביר מדוע לא קוצץ שכר לשרים, למנכ"לים ולסמנכ"לים בשירות הציבורי, בעוד שמורים נדרשים לעבוד בחופש הגדול: "המנכ"לים והסמנכ"לים מהשירות הציבורי נמצאים מהבוקר עד הלילה בעבודה מלאה, 24/7, הרבה מעבר לשעות הרגילות שלהם. המורות והמורים, הגננות והגננים נמצאים בבתים".