ישיר לגן עדן: קו טיסות חדש יביא אתכם לסיישל בפחות מ-7 שעות

לראשונה, תוכלו להגיע לחופי הטורקיז והחול הלבן של קבוצת האיים הטרופיים בלב האוקיינוס ההודי ללא עצירות ביניים. אוהבי האקסטרים ימצאו שם גם צלילות, מצנחי רחיפה וסיורים בשמורות טבע

זמן צפייה: 02:38

לראשונה - קו טיסות ישיר יפעל מישראל היישר לחופי הטורקיז של איי סיישל. אם חלמתם על ירח דבש מפנק או חופשה משפחתית אקזוטית - תשמחו לשמוע שהחלום הפך למציאותי מתמיד.

הקו הישיר לקבוצת האיים הטרופיים שבלב האוקיינוס ההודי הושק רשמית השבוע ויתחיל לפעול באופן קבוע בעוד פחות משלושה חודשים. ביעד האקזוטי תוכלו למצוא לא רק ריזורטים מפנקים עם תפאורה של עצי קוקוס, מי טורקיז וצוקי גרניט, אלא גם אטרקציות לכל המשפחה הכוללות מצנחי רחיפה, צלילות וטיולים בשמורות טבע שופעות צמחייה ובעלי חיים.

לכתבות נוספות בנושא >>

ישיבה על מדרגות ושימוש במוט סלפי: המעשים שיגררו קנס באירופה

השמש עולה – וגם המחיר: כמה יעלה לכם לצפות באולימפיאדת טוקיו?

עפים על החופשה: הישראלים מסתערים על הסופ"ש הארוך של ראש השנה

איי סיישל
איי סיישל | צילום: חדשות 13

מחירי ההשקה לטיסה זולים במיוחד, החל מ-699 דולרים לטיסה של שש שעות ועשרים דקות. טיסות ישירות וגם דילים לאיים שווקו בשנים האחרונות בתקופות ביקוש על ידי מספר חברות, אך זו הפעם הראשונה שיתחיל לפעול קו ישיר סדיר לצד טיסות שיוצאות על בסיס יומי עם עצירות ביניים.

מחירי הלינה משתנים לפי המלון. שבוע במלון יוקרה יעלה לזוג בדצמבר כ-12,765 שקלים לשישה לילות כולל ארוחת בוקר. וכמובן שיש גם אפשרויות זולות יותר – מלון שלושה כוכבים עם בריכה וחדר כושר יעלה 7,488 שקלים לזוג, ואם רוצים להתפנק בסוויטה עם נוף במלון מרשת "four seasons" המפורסמת – תשלמו כבר 23,300 שקלים לזוג.