אחרי שלושה שבועות: מוצרי סנפרוסט חוזרים למדפים

החברה הודיעה על החזרת מוצרי השעועית בהדרגה החל ממחר לאחר סדרת בדיקות רחבה שהתקיימה בעקבות מציאת חלקי בעלי חיים במוצרים

ירקות קפואים של סנפרוסט. אילוסטרציה
ירקות קפואים של סנפרוסט. אילוסטרציה | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חוזרים למדפים: סנפרוסט הודיעה היום (רביעי) על החזרת מוצרי השעועית של החברה למדפים בהדרגה החל ממחר, יום חמישי, לאחר שהורדו בעקבות מציאת חלקי בעלי חיים במוצרים. לחדשות 13 נודע כי בחברה עשו הכל כדי למנוע את הריקול, אם כי לבסוף - לא נותרה לה ברירה והיא נאלצה להוציא את חלק ממוצריה מהמדפים.

טרם החזירה את מוצריה למדפים, החברה ביצעה סדרה רחבה של פעולות בהתאם להנחיות משרד הבריאות, זאת בנוסף להתייעצות עם מומחים חיצוניים ופנימיים מטעם החברה, המאפשרות לה לחזור ולשווק את מוצרי השעועית אשר הופסק ביוזמתה לאחרונה. החברה מתנצלת בפני לקוחותיה, ופועלת על מנת לצמצם משמעותית הישנות של מקרים כאלו בעתיד.

ירקות קפואים של סנפרוסט. אילוסטרציה
ירקות קפואים של סנפרוסט. אילוסטרציה | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כזכור, ב-20 באוגוסט, הודיעה חברת סנפרוסט הודיעה על ריקול לאריזות של שעועית ירוקה חתוכה מוקפאת, בעקבות פיסת נחש שהתגלתה באחת האריזות. בתחילת חודש אוגוסט, הכריזה החברה על ריקול בעקבות פיסת עכבר שהתגלה באחת האריזות.

במהלך השבועות האחרונים, החברה מינתה צוות של מומחים חיצוניים ופנימיים שבחנו את תהליכי הייצור ואת אבטחת האיכות במפעל. בנוסף, החברה החלה בביצוע סדרה של צעדים לשיפור תהליכי הבקרה במפעל, והבטחת האיכות המירבית בקווי המיון, הייצור והאריזה.

בתוך כך, מהחברה נמסר כי בתקופת הזמן הזו, היא הרחיבה את כמות העובדים במערך המיון הידני של השעועית, שיפרה את תהליכי בקרת האיכות, ביצעה כמה פעולות הנדסיות, חידדה את הנהלים, הגדירה מחדש תהליכים ניהוליים וביצעה מיון מחדש של כל מוצרי השעועית שטרם שווקו. במקביל, החברה בוחנת אמצעים נוספים לצמצום מזיקים וגופים מן החי ופועלת להרחיב מערך הממיינות האופטיות. זאת, כדי להימנע ממקרים דומים בעתיד, ולהבטיח את איכות המוצרים שלה.