6,500 דירות ב-13 ערים: נפתחה ההרשמה להגרלה הרביעית של דירה בהנחה

משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל הודיעו על פתיחת ההרשמה, אשר תיסגר ב-8 בינואר. במסגרת התוכנית יוגרלו יחידות דיור ב-57 פרויקטים שונים, בין היתר בירושלים, בחיפה ובאשדוד - וגם בשומרון

אתר בנייה, נדל"ן, דיור, דירה, דירות, בניין, בניינים

נפתחה ההרשמה להגרלה הרביעית של דירה בהנחה, כך הודיעו היום (רביעי) משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל. ההרשמה נפתחה הבוקר, ותיסגר ביום ראשון ה-8 בינואר. בהגרלה יוגרלו כ-6,500 יחידות דיור ב-57 פרוייקטים שונים ב-13 ערים שונות ברחבי הארץ.

תוכנית דירה בהנחה תתקיים כאמור בפעם הרביעית, לאחר שלמעלה מ-21 אלף משקי בית כבר קיבלו השנה את האפשרות לרכוש דירה בהנחה משמעותית לאחר שזכו בהגרלות שהתקיימו בשנה האחרונה. בהגרלה שנפתחה הבוקר, יוגרלו יחידות דיור מהיישובים: ירושלים, אשדוד, חיפה, יהוד-מונסון, רמלה, קדימה צורן, אופקים, שדרות, נהריה, נוף הגליל, אלקנה, קרני שומרון ועמנואל.

כמות הדירות הגבוהה ביותר מבין היישובים נמצאת באופקים, עם כ-2,000 יחידות דיור שיוגרלו. חיפה עם כמות גבוהה של כ-1,600 דירות. בירושלים יוגרלו רק 56 דירות, ובקרני שומרון המספר הנמוך ביותר עם 12 יחידות דיור שיוגרלו.

אתר בנייה, נדל''ן, דיור, דירה, דירות, בניין, בניינים
אתר בנייה

בעלי הזכאות להירשם להגרלה הם כל חסרי הדירה בעלי אישור זכאות בתוקף. כפי שהיה בהגרלות קודמות, באפשרות הזכאים להירשם לשלוש ערים, ולכלל ההגרלות בערים אלו. כמו כן, אין חשיבות למועד ההרשמה להגרלה. תוצאות ההגרלה צפויות להימסר לזוכים בחודש ינואר.

על מנת להירשם להגרלה יש כאמור להנפיק אישור זכאות. ניתן לעשות זאת באופן מקוון דרך אתר האינרטנט של התוכנית. מי שאין באפשרותו להירשם באופן מקוון, יכול לבצע רישום מרחוק באמצעות טפסים מקוונים באתרי החברות או דרך מוקדי השירות של חברות ההרשמה לסיוע בדיור. ליצירת קשר עם חברות ההרשמה: אלונים *2850 , מילגם *6078 , עמידר *6266.

עוד נמסר כי עלות הנפקת אישור הזכאות לתוכניות היא 240 ש"ח, וניתן לבצע את ההרשמה עד ה-1 בינואר. הליך ההנפקה אורך עד 10 ימים. האישור תקף לשנה.