ארזתם לבד? מלון יוקם בשטח נתב"ג ויעניק שירותי טרום טיסה

המלון, שצפוי להיפתח בעוד 4-3 שנים, יכלול כ-200 חדרים מעוצבים, מרכז כנסים, חדר כושר ומסעדה - ובנוסף, יציע שירותי צ'ק אין והסעות לטרמינל. "אלטרנטיבה אטרקטיבית למלונות תל אביב"

זמן צפייה: 00:42

רשת מלונות בראון בשותפות עם קבוצת אמן זכו במכרז להקמת בית מלון בשטח נמל התעופה ע"ש בן גוריון. בהודעה שפורסמה היום (ראשון) נמסר כי המלון ייבנה בצמוד לטרמינל העיקרי לטסים לחו"ל - טרמינל 3, ויעניק מלבד שירותי הארחה רגילים גם שירות לנוסעים, לאנשי עסקים ולצוותי האוויר של חברות התעופה. המלון צפוי להיות במרחק הליכה מהטרמינל.

על פי התוכנית,  המלון ייבנה בשיטת DBOT (עיצוב, בנייה, תפעול והעברה) לפיה היזמים לא רק יקימו את המלון אלא גם יפעילו אותו במשך 25 השנים הבאות. השירות יכלול ביצוע רישום לטיסה (צ'ק-אין) וכן העברת נוסעים מהמלון לטרמינלים השונים שבנמל התעופה. השטח הבנוי ישתרע על 7.5 דונמים, בצמוד למבנה המערבי בטרמינל 3 וקרוב לתחנת הרכבת.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

לא רק ברזים: אלו פריטי בתי המלון הנגנבים ביותר

עובר ולא שב: התעוררה וגילתה ש-37 מיליון דולר הופקדו בחשבונה

זעזוע בארה"ב: חשוד ברצח סטודנטית – תלמיד בית ספר בן 13

חדר במלון
חדר במלון | צילום: יח''צ

המלון העתידי צפוי לכלול כ-200 חדרים מעוצבים, מרכז כנסים, חדר כושר ומתקני ספא, וכן מסעדה ובר קוקטיילים, כנהוג במלונות הממוקמים בשדות תעופה ברחבי העולם. יורם שפירא, סמנכ"ל למסחר ופיתוח עסקי אמר כי "בתי מלון בשדות תעופה רבים בעולם הם שירות מקובל לנוסעים, אנשי עסקים, צוותי חברות תעופה וקבוצות תיירות".

תנועת הנוסעים בנתב"ג עלתה מאז רפורמת החתימה על הסכם השמיים הפתוחים בשיעור של למעלה מ-66%: בימי שיא עוברים בנתב"ג מעל 115,000 נוסעים. הרפורמה העבירה את נתב"ג מקטגוריית נמלי התעופה הקטנים לקטגוריית הנמלים הגדולים בעולם, עם 25 מיליון נוסעים בשנה. עוד ציין שפירא כי מיקום המלון מהווה צומת בין ערים מרכזיות הקרובות לתל אביב, וכי "מרחק ההליכה מהטרמינל יאפשר צ'ק אין מהיר - 'המטוס למלון', כולל העברת כבודה ישירות למלון".

תור ביקורת דרכונים בנתב''ג בכניסה לישראל
תור ביקורת דרכונים בנתב''ג בכניסה לישראל | צילום: חדשות 13

בקיץ האחרון נשברו כל שיא תנועת הנוסעים בטיסות בינלאומיות בנתב"ג: מעל 10 מיליון נוסעים עברו בו בטיסות בין-לאומיות במהלך חודשי הקיץ וחגי תשרי. זה אך נדרש שתהיה לנוסעים אלה אפשרות לינה בקרבת שדה התעופה. בן פסטרנק, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמן, מסר כי "חיפשנו מותג מלונאי איכותי אך צעיר וקריאטיבי על מנת ליצור מלון עסקים ייחודי, וכך התחברנו לקבוצת מלונות בראון''. ממלונות בראון נמסר כי ''נתכנן מלון full-service עם אופי ברור ומלא אווירה, שיהווה עבור הטסים אלטרנטיבה אטרקטיבית למלונות ת"א".