גל ההתייקרויות נמשך: אסם מעלה מחירים של שורת מוצרים

אסם-נסטלה הודיעה כי "בעקבות המשך התייקרויות משמעותיות במחירי חומרי הגלם, עלויות הייצור ועלויות הלוגיסטיקה", החברה "נאלצת לעדכן את המחירון הקמעונאי של מוצרים שמחירם לא עודכן בשנה האחרונה, וחלקם אף לא עודכן ב- 13 השנים האחרונות, בשיעור ממוצע של כ-2.2%". המחירון החדש ייכנס לתוקף ב-1 ביולי

מוצרי אסם על המדף ברשת שיווק

במבה, פתיתים ושורת מוצרים נוספים: אסם-נסטלה הודיעה היום (חמישי) כי "בעקבות המשך התייקרויות משמעותיות במחירי חומרי הגלם, עלויות הייצור ועלויות הלוגיסטיקה", החברה "נאלצת לעדכן את המחירון הקמעונאי של מוצרים שמחירם לא עודכן בשנה האחרונה, וחלקם אף לא עודכן ב- 13 השנים האחרונות, בשיעור ממוצע של כ-2.2% ממחירון כלל מוצרי החברה.

לפי אסם-נסטלה, המוצרים שמחירם הקמעונאי יתעדכן הם: מוצרי מאפה, ביניהם מותג "עוגות הבית", חטיפים, בהם במבה, ביסלי ודוריטוס. כמו כן, מחירי המשקאות, ביניהם קפה מגורען כגון "טסטר צ'ויס", סירופ ויטמינצ'יק למיצים ממותקים, תבשילים מוכנים כגון מנה חמה ואף פתיתים - יעלו. אסם הוסיפה כי "עדכון המחירים מפצה באופן חלקי בלבד על ההתייקרויות וייכנס לתוקפו ב-1 ביולי".

מוצרי חלב בסופרמרקט
מוצרי חלב בסופרמרקט | צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

צעד זה מגיע לאחר שבתחילת החודש חברות נוספות בתחום המזון העלו מחירים. חברת שטראוס העלתה את מחירי עשרות מוצרי חלב בשיעור ממוצע של 1.6%, וחברת תנובה ייקרה את מחירי עשרות ממוצריה בשיעור של 4.48%, בהם חלב, מאמא עוף וסנפרוסט.