מדד חברות הביטוח: איזו חברה מאשרת יותר תביעות?

רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון פרסמה את גיליון הציונים לשנת 2018. למקום הראשון בשקלול המדדים הגיעה ביטוח ישיר, ואחריה שירביט וביטוח חקלאי. הרחק מאחור, במקום האחרון, נמצאת חברת הראל

זמן צפייה: 01:02

רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון פרסמה היום (שלישי) את גיליון הציונים של חברות הביטוח לשנת 2018. החברה שהגיעה למקום הראשון בשקלול המדדים הפעם היא ביטוח ישיר, ואחריה שירביט וביטוח חקלאי. הרחק מאחור, במקום האחרון, נמצאת חברת הראל.

את המבוטח מעניין מדד אחד: המהירות והקלות בה מאשרת החברה תשלומי ביטוח. מי משלמת ראשונה על תביעות? בביטוח רכב חובה שירביט במקום הראשון, והפול שמבטחת את כל מי שהשאר לא מסכימים לבטח – במקום האחרון. בביטוח תאונות אישיות – AIG במקום הראשון ומנורה הגיעה למקום האחרון. בתחום ביטוח אובדן כושר עבודה, כלל הגיעה למקום הראשון ובמקום האחרון חברת הכשרה.

עוד בחדשות 13:

מאבטחים תקפו צעיר אוטיסט – ו"פיצו" אותו בכוס קפה

פרסום ראשון: נתניהו שוקל למנות את איוב קרא לשגריר במצרים

האם נציב הכבאות וההצלה ניסה להתערב במינוי השר לביטחון הפנים?

ביטוח
ביטוח | צילום: צילום מסך

במדד שביעות הרצון, בתחום תביעות הרכב מובילה חברת ביטוח חקלאי, ואחריה בצמידות ניצבות AIG ושומרה. בביטוח בריאות המובילה היא ביטוח ישיר ובביטוח הסיעודי - חברת הפניקס.

במדד תלונות הציבור, במסגרתו נבדק מספר התלונות שהוגשו לרשות וכמות התלונות שנמצאו מוצדקות, בתחום ביטוח רכב חובה המובילה היא הפניקס. בביטוח רכב רכוש המובילה היא חברת ביטוח חקלאי. בביטוח בריאות המובילה היא מנורה ובביטוח הסיעודי המובילה היא מגדל.