חברת סולאראדג' הודיעה על צמצום בכוח האדם: 550 ישראלים יפוטרו

החברה, שעוסקת בתחום האנרגיה הסולארית בארץ ובעולם, הודיעה כי תפטר כ-900 מעובדיה, מתוכם 550 ישראלים שמרביתם עובדים במפעל המטה שבגליל. מנכ"ל החברה: "החלטה קשה מאוד, אך הכרחית על מנת להתאים את מבנה העלויות שלנו למצב השוק שהשתנה במהירות"

זמן צפייה: 01:41

חברת סולאראדג' הישראלית, העוסקת בתחום האנרגיה הסולארית בארץ ובעולם, הודיעה היום (ראשון) על צמצום בכוח האדם: כ-900 עובדים יפוטרו - בהם 550 ישראלים, מרביתם במפעל שבגליל. מטרת הקיצוץ היא "צמצום בעלויות התפעול והתאמה של מבנה העלויות למגמות השוק הנוכחיות". העובדים שיפוטרו מהווים כ-16% מכוח האדם הגלובלי של החברה.

הצמצום מתבצע בהמשך לצעדים שכבר ננקטו על ידי החברה על מנת להיערך לתנאי השוק המשתנים, לרבות סגירת מפעל הייצור במקסיקו, צמצום הייצור בסין, וסגירת הפעילות בתחום הרכבים החשמליים המסחריים.

מנכ"ל החברה צבי לנדו מסר: "ההחלטה שקיבלנו קשה מאוד, אך הכרחית, על מנת להתאים את מבנה העלויות שלנו למצב השוק שהשתנה במהירות. אנו עושים מאמצים רבים להתייחס בכבוד הראוי לעמיתינו העוזבים, בעיקר בתקופה המורכבת בה אנו נמצאים, להוקיר תודה על תרומתם, וללוות אותם בתקופת המעבר. גם כעת, אנחנו בטוחים בהמשך הצמיחה של שוק האנרגיה המתחדשת בטווח הארוך ולגבי עמדת ההובלה שלנו בתחום זה. השינויים הנוכחיים לא ישפיעו על החזון והכיוון האסטרטגי של החברה. אנו מחויבים להמשיך להוביל את מהפכת האנרגיה המתחדשת, לתמוך בלקוחותינו, ולספק להם את טכנולוגיה חדשנית ומובילה בתחום".