בעקבות הסלמונלה בחומוס: תביעה ייצוגית הוגשה נגד אסם

לאחר שחיידק הסלמונלה נמצא בכמה ממוצרי חומוס "צבר", והחברה הכריזה על ריקול, בקשה לתביעה ייצוגית על סך מאה מיליון שקלים הוגשה נגד אסם. צוותי שירות המזון נמצא כעת במפעל צבר

זמן צפייה: 04:11

לאחר שאתמול הודיעה אסם על הימצאות חיידק הסלמונלה בכמה ממוצרי חומוס "צבר", בקשה לתביעה ייצוגית נגד החברה הוגשה הבוקר (רביעי) על סך מאה מיליון שקלים. צוותי שירות המזון נמצא כעת במפעל צבר.

בהודעת אסם אמש נמסר כי "כתוצאה מבדיקה שערכה חברת צבר, החברה מבקשת ליידע את הציבור על המצאות סלמונלה בחומוס אבו מרוואן עם תאריך תפוגה של 26/12/2022". לדברי החברה, מקור הבעיה ככל הנראה באחד מחומרי הגלם המשמש לייצור המוצר. "כמשנה זהירות, החליטה החברה על איסוף המוצרים מאותם קווי הייצור, בתיאום עם שירות המזון במשרד הבריאות".

עוד נמסר מהחברה: "החברה מבקשת שלא לצרוך מוצרים אלו. באנשים בריאים, חיידק הסלמונלה עלול לגרום למחלת מעיים המתבטאת בחום, שלשול, בחילה ,הקאות וכאבי בטן. לאוכלוסיות רגישות, החיידק עלול לגרום למחלה קשה. לבירורים במידת הצורך ניתן לפנות למוקד שירות הצרכנים 1-700-70-20-72. איכות מוצרינו ורווחת צרכנינו הינן בראש סדר העדיפויות שלנו. אנחנו מתנצלים על אי-הנוחות".

רשימת המוצרים:

רשימת המוצרים של ''צבר''
רשימת המוצרים של ''צבר''