מכירת חיסול: בשל המשבר - מלונות יוקרה בירושלים חותכים מחירים

בעקבות התפוסה הנמוכה בבתי המלון בבירה, "וולדורף אסטוריה", "המלך דוד" ו"לאונרדו פלאזה" נאלצו להוזיל את מחירי החדרים בעשרות אחוזים. כמה עולה עכשיו לילה בסוויטה שבה ישן טראמפ?

זמן צפייה: 08:03

התיירות בירושלים היא אחת הנפגעות הגדולות ממשבר הקורונה. האתרים ההיסטוריים, הסמטאות העתיקות ומלונות היוקרה המפורסמים נותרים ריקים בימים אלה - והבירה משלמת את המחיר. לצערם של הירושלמים, רוב הישראלים הנופשים נמצאים בעיקר באילת.

מי היה מאמין שלילה לזוג ב"וולדורף אסטוריה" ירושלים עולה פחות מלילה באילת? לילה אחד במלון היוקר מתחיל ב-1,200 שקלים לזוג, כולל מע"מ וכולל ארוחת בוקר, לעומת 2,220 שקלים בשנה שעברה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הקהילה היהודית ותרבות המערב היוקרתית: תיעוד מיוחד מדובאי

האהבה הנכזבת והתמיכה בנתניהו: בועז שרעבי מדבר על הכול

אחד מעשירי דובאי: "מקיימים מגעים עם חברות תעופה ישראליות"

מלון וולדורף אוסטוריה
מלון וולדורף אוסטוריה | צילום: יחצ

במלון "המלך דוד", שבדרך כלל כדי למצוא בו מקום בחודש אוגוסט מזמינים מספר חודשים מראש - השבוע כבר היה אפשר להגיע מהיום למחר ולקבל חדר. בסוויטה הנישאותית שבה ישן הנשיא האמריקני דונלד טראמפ יש בערך 180 מ"ר והנוף הירושלמי במיטבו. היום היא עולה ללילה 4,500 דולרים, לאחר קיצוץ של כ-20% במחיר.

מלון הבוטיק ההיסטורי "אמריקן קולוני", סמוך לעיר העתיקה, כמו רוב מלונות היוקרה בעיר, נשען תמיד על תיירים מחו"ל. אבל עם תפוסות אמצע השבוע הנמוכות של הבירה, הם פשוט החליטו לא לפתוח. "ברגע שאנחנו יכולים לפתוח ותהיה דרישה אנחנו גם נפתח במשך השבוע וכל אחד יכול, הקהל הרחב גם יכולים לטעום את החוויה האותנטית של חו"ל פה, בארץ, בירושלים", הסביר ג'רמי ברקוביץ', נציג בעלי המלון.