טברנות וחופים: הישראלים שמבלים ביוון ובקפריסין למרות הקורונה

בזמן שרובנו יכולים רק לחלום הקיץ על חופשה בחו"ל, מלון ושקט של גלים - יש מי שחי את הפנטזיה. לישראלים שמחזיקים בדרכון אירופי יש פריבילגיה לדלג לשכנים, ולבלות שם ללא סגר

זמן צפייה: 04:59

אם בימים רגילים הים הכחול של קפריסין, החופים שטופי השמש של כרתים ורודוס, הטברנות והמלונות המפנקים נראים כמו גן עדן, אז בימים אלה אי אפשר שלא לקנא במי שמצליחים, למרות הכול, למרות מגפת הקורונה, ליהנות מכל הטוב הזה.

עדי אלפסי מחיפה כבר מרגישה כמו מקומית. אחרי שארזה לפני שבועיים, והחליטה שעל הגל השני בישראל היא תוותר לטובת הגלים בחוף הים של איה נאפה. אדיר פישר הצליח ממש בדקה ה-90 להיכנס לקפריסין. לפני שבועיים קפריסין עצרה את כניסת הישראלים ובוחנת מחדש בכל שבוע את הנתונים, בזמן שמי שניצל את ההזדמנות ועלה על טיסה כמו אדיר נהנה מכל רגע.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

נתניהו: "לא חותר לבחירות"; כחול לבן: "תפסיק לדרדר לשם"

סקר חדשות 13: 76% לא מרוצים מהממשלה במשבר, 60 לגוש הימין

אלפי מפגינים בבלפור; המשטרה חסמה פעילי ימין מלהתקרב למוחים

חופי קורפו, יוון
חופי קורפו, יוון | צילום: Getty Images / אימאג'בנק

מנגד, ביוון מקבלים גם היום ישראלים, אבל בתנאי שיש להם דרכון אירופי או שמדובר באנשי עסקים עם אישור חריג. רונן אלקיים מעביר כבר כמעט שבועיים בדירת נופש באתונה, שעליה הוא משלם גרושים, פחות מ-100 שקלים ללילה.

חברות התעופה שעדיין טסות מישראל כבר שוקלות לבטל לגמרי את טיסות אוגוסט בגלל הביקוש האפסי. כך שלרובנו נותר בעיקר לפרגן למי שבכל זאת הצליח לייצר לו חופשה חלומית, ולחלום על חופשת קיץ.