"כאוס גדול": טיסה מישראל לפולין פונתה בשל "חשש לפצצה" • תיעוד

נוסעי טיסת וויז אייר מישראל לקרקוב דיוווחו כי פונו במגלשות מהמטוס לאחר נחיתתו בפולין בשל חשש לפצצה. אחד הנוסעים סיפר: "מבוגרים נחבטו בקרקע. שוחררנו רק אחרי 3 שעות וחצי"

זמן צפייה: 03:03

טיסת וויז אייר מישראל לקרקוב שבפולין פונתה הלילה (ראשון) לאחר נחיתתה במדינה האירופית. לטענת הנוסעים, הם פונו בעקבות חשש להימצאות פצצה על המטוס. אחרי הנחיתה בקרקוב פתח צוות הטיסה את מגלשות הפינוי והנוסעים ירדו מהמטוס.

אחד הנוסעים תיעד בסרטון את מה שקרה לאחר שהנוסעים ירדו מהמטוס: "כולנו קפצנו מהמגלשות ואנחנו לא יודעים אם זה חירום או משהו ביטחוני. חיכינו חצי שעה על המסלול ורק אז פתחו את המגלשות. היה כאוס גדול וכולם כאן על המסלול מחכים".

נוסע נוסף סיפר: "נחתנו בקרקוב והמתנו כחצי שעה במטוס ללא כל הסברים. לפתע הודיעו לנו שיש ארוע ביטחוני ועלינו לפנות את המטוס מיד. פתחו מגלשות חירום והיה כאוס מוחלט. אנשים מבוגרים נחבטו בקרקע. המטוס עמד ממש במרכז המסלול וסגרו את השדה לכמה שעות. לאחר שיצאנו מהמטוס, המתנו עוד כחצי שעה בחושך. לבסוף, הגיעו אוטוסים ופינו אותנו. ישבנו עוד כשעה באוטובוסים עד הרשויות יבינו מה עושים איתנו. לאחר כשלוש שעות וחצי מתחילת האירוע שוחחררנו עם הציוד".

בנמל התעופה בן גוריון לא מכירים את האירוע. מחברת וויז אייר נמסר בתגובה: "חברת Wizz Air מאשרת כי הגיע איום ממקור אנונימי לטיסה שנערכה הלילה בין תל אביב לקרקוב על חפץ חשוד שנמצא על המטוס. כל הנוסעים וצוות המטוס פונו בשדה התעופה בקרקוב, בעוד הרשויות הרלוונטיות ערכו את הבדיקות הנחוצות וקבעו כי מדובר באיום שווא. ביטחון ובטיחות הנוסעים והצוות נמצאים בראש סדר העדיפויות של Wizz Air".