אחרי אסם ומקדונלדס: גם רשת הגלידות "גולדה" מעלה מחירים

גל ההתייקרויות נמשך - הגלידריה הפופולרית הודיעה על התייקרות מארזי הגלידה במשקל, אך בשלב זה לא צפויים לעלות מחירי כדורי הגלידה בגביע או בכוס. מהרשת נמסר: "תוצאה ישירה של התייקרות מחירי חומרי הגלם"

גלידה

גל ההתייקרויות נמשך: אחרי אסם ומקדונלדס, גם רשת הגלידריות הגדולה בישראל, "גולדה", הודיעה היום (ראשון) על העלאת מחירים, כאשר חלק ממוצריה יתייקרו בשיעור של עד שלושה אחוזים. בשלב זה לא מדובר על מחירי כדורי הגלידה בגביע או בכוס, אלא על מארזי הגלידה במשקל.

מרשת "גולדה" נמסר בתגובה: "עליית המחירים הוגבלה לגלידה במשקל בלבד, והיא תוצאה ישירה של התייקרות מחירי חומרי הגלם, עליית מחירים בחומרי האריזות, המוצרים הנלווים והמיסוי בגינם".

כזכור, בשבוע שעבר הודיעה חברת המזון אסם, הנשטלת על ידי תאגיד "נסטלה", על התייקרות של רבים ממוצריה, הכוללים בין היתר חטיפים, פסטה, מותג הקפה "Nescafe" ומותג הסלטים "צבר". הודעת החברה נמסרה לרשתות השיווק, שיצטרכו להחליט אם לספוג את העלייה במחירים - או לגלגל אותה לצרכנים.

גם מקדונלדס ישראל הודיעה לקראת סוף השבוע על העלאת מחירים, בשיעור ממוצע של אחוז ורבע. מהחברה נמסר כי הסיבה להתייקרות היא עליית השכר וחומרי הגלם, ובנוסף ציינה גם את המס על המשקאות הממותקים.