נאמני החברות של פרי לאחר הרצח: "לא תהיה השפעה על הרוכשים"

בדו"ח שהגישו לבימ"ש הבהירו נאמני החברות של יזם הנדל"ן אלדד פרי שנרצח בשבוע שעבר כי שיקום הפרויקטים של החברה יימשך והרוכשים לא ייפגעו. רוכשים רבים נותרו ללא דירה לאחר קריסת החברה

זמן צפייה: 05:55

מנסים להרגיע: לאחר רציחתו של יזם הנדל"ן אלדד פרי, שהיה כנראה יעד לחיסול בשל חובותיו האדירים, נאמני החברות של פרי הגישו דו"ח היום (ראשון) לבית המשפט ובו הבהרה לרוכשים כי הם לא ייפגעו. בדו"ח שהוגש נכתב כי "למותו הטרגי לא תהיה כל השפעה על רוכשי הדירות". עוד נכתב כי יימשכו מאמצי שיקום הפרויקטים של החברה שקרסה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בנט: "אפשר לומר בזהירות שאנו מנצחים את הגל ה-4 של הקורונה"

בגרמניה טוענים: הזמר הישראלי שטען לאנטישמיות לא ענד מגן דוד

בתום תחקיר: קצין צה"ל שתועד מכה פלסטיני לא יקודם במשך 3 שנים

מקורבים לפרי אמרו אתמול לחדשות 13 כי יש להם חשד מי האדם שהיה יכול לרצות בחיסולו, ואם במשטרה יגיעו לאותם אנשים, גם הם יגלו את הדבר הזה. שלשום פורסם כי לאחרונה היה לפרי סכסוך על רקע עסקי עם איש עסקים עשיר מאוד, וכי הסכסוך הלך והסלים בשנה האחרונה.

כזכור, אלדד פרי נרצח ביום שישי סמוך לבית כנסת ברחוב מרדכי בשיסט ברחובות. היזם, בן ה-44, עמד בראש קבוצת נדל"ן אשר עסקה בייזום פרוייקטים ובנייה למגורים ולמסחר. הוא נורה למוות על ידי אופנוען, זאת לאחר שיצא מתפילת הבוקר ונכנס לרכבו.

עדי ראייה שהיו בזירה סיפרו למשטרה כי: "בחוץ היה חשוך, האופנוען לבש ג׳ינס, חולצה כהה והיה עם כפפות על הידיים. הוא המתין על הכביש. ראינו את הג׳יפ של הנרצח פונה לחניון. המשכנו קדימה כמה מטרים ואז שמענו יריות".

קבוצת אלדד פרי הוקמה בשנת 2013 כחברת החזקות, העומדת בראש קבוצת חברות שעוסקת בעיקר בארגון קבוצות רכישה בענף הנדל"ן. בשנת 2020 הוגשו בקשה להקפאת הליכים ובקשה לפשיטת רגל ומונו נאמנים לחברה. הנאמנים חשפו אז כי חובות החברה וחובות פרי נאמדו ביותר מ-300 מיליון שקלים. בנוסף, רוכשי הדירות יתקשו לקבל פיצוי על השקעתם - גם לאחר מותו של פרי.