עיר מקלט: בשל ההנחיות החדשות לשבים לארץ - ישראלים טסים לאילת

לא מעט ישראלים שהיו כבר מוכנים לטוס לחופשות ברחבי העולם, החליטו עקב ההחלטות המחמירות של משרד הבריאות להמיר את הטיסות - בחופשה בעיר הנופש הדרומית. "ענף המלונאות חזק מספיק - וישרוד"

בריכה באחד מהמלונות באילת
בריכה באחד מהמלונות באילת | צילום: רויטרס

לא מעט ישראלים שהיו כבר מוכנים לטוס לחופשות ברחבי העולם, החליטו עקב ההנחיות המחמירות של משרד הבריאות, להמיר את הטיסות - בחופשה באילת.

במלונות כמעט לא שומעים שפות זרות. זאת, משום שרוב התיירים לא יכולים להגיע לעיר הנופש המרוחקת. כך שלמרות שחג פורים, ממש לא צפוף באילת. רני שטרית, מנכ"ל "רויאל שנגרילה", התייחס למצב החדש ואמר: "אני לא נביא, אבל אני אופטימי. אני יודע שענף המלונאות עבר הרבה מאוד משברים, הוא מספיק חזק כדי לשרוד את זה".

התפוסות במלונות עומדים על בין 60 ל-70%, בהשוואה לאלה בתל אביב וירושלים, שבהם התפוסה קרסה ל-20%. יגאל, תייר שביטל נסיעה לחו"ל והגיע לעיר הדרומית, אמר: "אני חושב שהעסקים המקומיים בארץ ירוויחו מזה בגדול, אבל הם חייבים לדעת ולהבין - הישראלים התרגל לרמת שירות מסוימת".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

התפשטות הקורונה: אחד החולים שאובחנו – אושפז ושוחרר

סרט אימה: איך מתמודדים בהוליווד עם התפשטות נגיף הקורונה?

כיצד תשפיע בהלת הקורונה על שוק הנדל"ן ומחירי הדירות?

בריכה באחד מהמלונות באילת
בריכה באחד מהמלונות באילת | צילום: רויטרס

משה בן חיון, מנכ"ל אזור אילת ב"פתאל", התייחס לשאלה האם המלונות נערכים לתרחיש שבו ייסגרו חדרי האוכל במלונות, ואמר: "כרגע אנחנו לא נערכים ולא חושבים שזה יקרה, אנחנו אופטימיים".

אולי יהיה מפתיע לשמוע - אין עליית מחירים ביחס לשנה שעברה. שני אזולאי, מנכ"לית מלון "ישרוטל רויאל גרדן", הדגישה: "פסח עבורנו זה החג המשמעותי ביותר במהלך השנה. לא העלינו מחירים בעקבות הקורונה, ההפך הוא הנכון".