"מאמינים שהעיר תתמלא": אילת מתכוננת לחזרת הנופשים

העיר הדרומית ספגה מכה במשבר הקורונה, וכעת היא נפתחת מחדש. עובדי בתי המלון נערכים לקראת שיבת הישראלים ושומרים בקפדנות על הנחיות. "חייבים להחיות את אילת במהרה" • אילת נפתחת, חלק א'

זמן צפייה: 09:25

מי מאיתנו לא מכיר את הדרך לאילת בטיסה או בנסיעה ברכב המשפחתי, את הדרך לחופשה בעיר הנופש הדרומית? כולנו עשינו אותה פעמים רבות כשבראש שלנו תמונה ברורה של מהו נופש אילתי. פיסות זיכרון מחופשות משפחתיות.

אלא שבאילת, הקורונה הכתה חזק והיום אנחנו בעיר שפותחת מחר מחדש את שעריה לישראלים. אז איך תראה חופשה תחת תו סגול? החדרים ינוקו באופן מוקפד יותר, ולדברי מנכ"לית מלון "רויאל גארדן", שני אזולאי, ניקיון חדר לפי הנחיות משרד הבריאות מתעכב ב-20 דקות בלבד.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עסק שלא פיטר – לא יקבל פיצוי כלל: המתווה להשבת עובדים למשק

מחקר המכון הביולוגי: 2 תרופות קיימות התגלו כיעילות נגד הנגיף

"לא סיפרתי לאף אחד": מה עשה הישראלי שמצא רבע מיליון שקלים?

חוף הים באילת
חוף הים באילת | צילום: רויטרס

במטבח שצפוי ביום חמישי להיפתח מחדש, יש את שיא ההכנות. כשאסור שיהיה בופה, כל מנה תהיה אישית ותגיעה ארוזה עם כיסוי. בלובי של המלון פגשנו את קלוד, אחד מאנשי התחזוקה במלון שיצא לחל"ת עם הקורונה יחד עם אשתו שעובדת במלון אחר. "לראות את אילת ככה זה עצוב", סיפר. "המלונות - הכול ריק".

"אני מאמינה שאילת תתמלא בישראלים, ישראלים אוהבים את אילת", הסבירה אשתו של קלוד, מעיין. "נקווה לטוב, למרות כל ההגבלים וכל הנהלים ייצאו מכאן שבעי רצון כי אנחנו קודם כל נותני שירות ואנחנו חייבים להחיות את העיר הזו במהרה".