לראשונה מפרוץ המלחמה: קבוצת "דיפלומט" מעלה מחירים

ענקית הייבוא הודיעה כי החל מ-1 במאי, חלק ממוצרי המזון שלה יתייקרו בכ-4%, ביניהם קפה, רטבים, עוגיות, שוקולד, חטיפים ודגני בוקר. בנוסף, חלק ממוצרי הטואלטיקה של החברה, כמו אבקות כביסה, נוזל כלים, סוללות והגיינה נשית - יתייקרו בכ-3.5%. מהקבוצה נמסר: "נאלצים להעלות מחירים לאחר שחלק מספקינו הבינלאומיים העלו גם כן"

סופרמרקט מזון אוכל
סופרמרקט | צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

קבוצת דיפלומט הודיעה היום (שלישי) כי היא מעלה את המחירים של חלק ממוצריה - מוצרי המזון של החברה יתייקרו ב-4%, ומוצרי הטואלטיקה יתייקרו ב-3.5%. ענקית הייבוא הודיעה כי עליית המחירים תיכנס לתוקף החל מ-1 במאי 2024.

במוצרי המזון, העלייה תחול על הקטגוריות הבאות: מרגרינה, מיונז, קפה, רטבים, עוגיות, שוקולד, חטיפים, דגני בוקר ותחליפי גבינה.  במוצרי הטואלטיקה, עליית המחירים תחול על סוללות, צבעי שיער, אבקות כביסה, הגיינה נשית ונוזל כלים.

מקבוצת דיפלומט נמסר: "מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל חלפו למעלה משישה חודשים חודשים שבהם הצלחנו, במאמצים ניכרים, לשכנע את ספקינו להימנע או לדחות עליית מחירים של מוצרינו, וכך הצלחנו לשמר את המחירים עד לאחר חג הפסח. אחרי תקופה לא מבוטלת זו, לצערנו חלק מספקינו הבינלאומיים הודיעו על עדכון מחירים, ובהתאם לכך, אנו נאלצים להודיע על עדכון מחיר של חלק מהמוצרים אותם אנו מפיצים".

Ghrlwe
סופרמרקט בישראל

הפעם הקודמת שענקית הייבוא הודיעה על עליית מחירים הייתה בספטמבר אשתקד, אחרי תקופת החגים וכשבועיים לפני פרוץ המלחמה. הקבוצה הודיעה כי מוצרי הטואלטיקה שלה יעלו ב-3% בממוצע, ומוצרי המזון - ב-4% בממוצע. בחברה טענו אז: "אין ברירה, היצרנים בחו"ל העלו מחירים".