"הקורונה עשתה לנו טוב": הישראלים מסתערים על אתרי הנופש בנגב

בשל מטר מטאורים שיגיע לשמי ישראל, כמעט ולא נותרו מקומות באתרי הנופש המדבריים. כעת, המפעילים מברכים על כך שהמגפה השאירה את כולם בארץ. "בגלל שהשמיים סגורים - הישראלים מגלים את הארץ"

זמן צפייה: 09:40

תיירות מדבר הולכת וגדלה בישראל, והדבר המפתיע בה הוא המגוון יותר מאשר המספר. אתה יכול למצוא את עצמך בריזורט יוקרתי, לעשות בבוקר מסאז', לצאת לאכול ארוחה נהדרת, למצוא את עצמך בח'אן או באוהל בדואי, אז המגוון הוא מה שהופך את המדבר לכל כך מיוחד.

באירוח הזול או ביקר, באירוח המפנק או האותנטי, ההרים הזהובים ואבק המדבר של ישראל הפכו לאטרקטיביים והשיא יגיע בשבוע הבא. יחד עם מטר המטאורים יגיע גם מבול של מטיילים, ישראלים שגילו שבמקום פרובנס, טוסקנה או יוון, אפשר פשוט לרדוף אחרי כוכבים נופלים. "הקורונה עשתה לנו טוב", הסביר אייל הירשפלד בעל "צימרבוס" ביישוב עזוז.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

תחקיר: איך קורה שפדופילים מורשעים ומפוקחים חוזרים לתקוף?

עימות בין כ"ץ לראש אגף התקציבים במהלך דיון: "סתום את הפה"

סקר חדשות 13: הליכוד נחלשת ל-29 מנדטים – ימינה מזנקת ל-19

לינה במדבר
לינה במדבר | צילום: חדשות 13

"בגלל שהשמיים סגורים זה פתאום נותן לישראלים את האפשרות לגלות את הארץ", אמר נעם, שמפעיל אוהלים משפחתיים ללינה ב"החווה של נעם". מערד ועד דרום הנגב, בלי אילת, יש 2,000 חדרים בסך הכול כולל צימרים, בתי מלון, אכסניות וכפרי נופש, ויש עוד אלפי מקומות לינה בח'אנים אבל אלו עדיין לא זכו לתו סגול.

דן גזית, מדריך טיולים וג'יפים, הדריך טיולים עד לאחרונה, בעיקר בחו"ל, בעיקר במקומות מיוחדים. הרבה ישראלים טיילו איתו בכל העולם, אך לאחרונה חזר לארץ. "עכשיו אני פה וזה המקום שאני הכי אוהב בעולם", הסביר. דן אמנם לא ראה את המטאורים, אבל הוא כן ראה עשרות מטיילים חמושים בפנסים שעזבו את המרכז וירדו לטייל לאור הירח בדרום, זו משאלה שהתגשמה לפחות מבחינת כל מי שחיים במדבר ומתפרנסים מתיירות בו.