רשות שדות התעופה: המהלך שירתיע את ה"חאפרים" בנתב"ג

אנשי הרשות הכריזו מלחמה על נהגי המוניות הבלתי-מורשים הפועלים סמוך לטרמינל בשיאה של עונת התיירות

פעולות אכיפה בנתב"ג (ארכיון) (חדשות 2)

רשות שדות התעופה נגד נהגי המוניות ה"חאפרים": ברשות הכריזו מלחמה נגד פעילותם של נהגי מוניות לא מורשים סמוך לטרמינל, וצפויות פעולות אכיפה נגד הנהגים בשטח. "נפעל נגד הנהגים שפוגעים בשמה הטוב של מדינת ישראל ורשות שדות התעופה בשיא עונת התיירות", הבטיח רמי ניר, מנהל חטיבת הביטחון ברשות, בריאיון ל"תכנית חיסכון".

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

ה"חאפרים" גובים מחירים מופקעים מבלי שהורשו כלל לאסוף נוסעים בנמל התעופה, בשיאה של עונת התיירות. לדברי ניר, לאחרונה החלו פקחי הרשות לפעול נגד נהגי מוניות האוספים את הנוסעים ליד בית הנתיבות, מבלי לדעת שמדובר בנהגים לא מורשים.

ניר הצהיר כי רשות שדות התעופה תבצע פעולות אכיפה בכדי לעצור את פעילותם של הנהגים הלא מורשים בשטח השדה. הוא ציין כי בין השאר, תחל הרשות בצילום ותיעוד כניסת המוניות לשטח השדה. במצבים בהם יתברר כי המונית אינה מורשית, תעביר הרשות את התיעוד לידי המשטרה ולרשות המסים - מס הכנסה.

בחודש שעבר הודיעה הנהלת רשות שדות התעופה כי תאפשר לנהגי מוניות לפעול בקומת הביניים בטרמינל, זאת בתנאי להענקת הנחה של 12 אחוזים מתעריפי משרד התחבורה. במהלך שיחות שהתקיימו עם נהגי המוניות עלה כי מאז סיום הזיכיון של עולה כי מאז סיום הזיכיון של הדר לוד הופחתו בצורה משמעותית הוצאות נהגי המוניות וראוי כי ההוזלה תתגלגל לפתחי הצרכנים. נתיב המוניות אשר ניתנת יופעל מהקומה השנייה (קומת הביניים). בחודש מאי הודיעה הרשות שדות התעופה כי מכרז המוניות שהונהג בנתב"ג בוטל סופית ובקרוב תצא למכרז חדש.