ניצני מראה שחורה: תליון אלקטרוני שחושף רגשות

תכשיט אלקטרוני בצורת תליון שמציג תוכן באמצעות אפליקציה ורשת חברתית ובכך להראות לכולם איך הוא מרגיש. האם זה דור העתיד של התכשיטים?

זמן צפייה: 05:21

המוצר say הוא פיתוח ישראלי שמטרתו לשלב בין המפגש החברתי למפגש האלקטרוני. "המהדורה הראשונה של המוצר היא בצורת תליון אלקטרוני שמקרין תמונות וסרטונים וניתן לשלוט בתכנים המוקרנים דרך אפליקציה" מסביר שקד לב, ממפתחי המוצר. "כמו כן, יש מעין 'גיימינג' חברתי שקורה פיזית עם אנשים שלובשים את התליונים. למשל, אם אתה נכנס למשחק כדורגל יוקרן חומר מותאם מיקום, אם אתה נתקל באזור שלך במישהו עם תחום עניין זהה לשניכם יוקרן הדבר המשותף, למשל להקה אהובה." הוסיף.

תחום הטכנולוגיה הלבישה כבר קיים בעולם, iWatch הוא מהבולטים והמפורסמים, אך התופעה רק מתגברת. "כיום מסך המחשב שלנו הוא מאוד פרטי ואנחנו נשאבים אליו ומתנתקים מהסביבה. המטרה היא להביא את התכנים שמייצגים אותך לסביבה וליצור יוצרים סביבה וירטואלית ופיזית גם יחד." הוסיף שקד לב.

המחיר הצפוי של המוצר יהיה 120$ וההשקה הראשונה של המוצר תהיה בסוף דצמבר באילת והמטרה היא לייצא את זה לכול העולם. צפו בראיון המלא מתוך העולם הבוקר עם הילה קורח ואברי גלעד

>>לכל הקטעים מתוך העולם הבוקר