מי עומד מאחורי מחולל התגובות הקורע של לשכת נתניהו?

חוש הומור או יוזמה פוליטית? אלו יוצרי המחולל של תגובות משרד ראש הממשלה ששיגע את הרשת

מחולל התגובות

בדרך כלל תגובות ממשרדים ממשלתיים הן נחלתן של אנשי תקשורת, אבל אין מי שלא נחשף בשבועות האחרונים לתגובות שיצאו מלשכת ראש הממשלה נתניהו, ובייחוד אלו שהוקראו במלואן בטלוויזיה, בעקבות התחקירים שפורסמו נגד ראש הממשלה. אנשים בעלי חוש הומור מפותח במיוחד החליטו לפתח מחולל-תגובות באותו הסגנון המוכר של התגובות שיצאו לאחרונה ממשרד ראש הממשלה.

הרעיון? להכניס את השם שלכם או של מישהו שאתם רוצים מאד להפחיד - ומיד תצא תגובה מלחיצה במיוחד. לחצו כאן כדי להתנסות.

והנה כמה דוגמאות משעשעות:

מצחיק והכל, אבל מי עומד מאחורי הרעיון וההשקעה? בין הראשונים שהפיצו את המחולל הייתה תנועת "דרכנו", שהיא כזכור המשך של תנועת V-15 שביקשה להחליף את נתניהו בבחירות הקודמות, ושמה נקשר לאחרונה לשמם של בני גנץ, משה (בוגי) יעלון ואחרים. בפוסט שלהם, הם נשאלו אם הם שעומדים מאחורי המחולל וענו - "לא מאשרים ולא מכחישים".

אבל הראשונים להעלות את המחולל למעשה הם היוצרים ברשת ליאור אבזון וגיל עזריאלנט. והם-הם יוצרי המחולל. אבזון מסר כי לא מדובר ביוזמה פוליטית של תנועת דרכנו אלא פשוט ביוזמה פרטית של היוצרים ברשת. עזריאלנט מצדו הסביר כי מתנדב של תנועת דרכנו היה שותף ליצירה ולכן התנועה העלתה את המחולל המצליח הרבה לפני כולם, אך הדגיש כי מדובר ביוזמה פרטית ולא קשורה לשום גוף פוליטי.

,

ואיך אפשר לשכוח את הגרסה האמריקנית, שאולי היא שהביאה את ההשראה למי שיצר את גרסת נתניהו, של מחולל העלבות מטעמו של דונלד טראמפ, ממש בסגנון הציוץ והדיבור שלו. לעוד קצת כיף - תנסו את זה כאן.