גם אושיות הפייסבוק נעלבות: "אין לי עור של פיל, גם אני יכול להיפגע"

איך כוכבי הרשת מתמודדים עם גולשים שמקללים אותם? וגם - מה סוד ההצלחה לפוסטים בפייסבוק? שוברים את ה-Wall - פרק 3

זמן צפייה: 01:50

כוכבי הרשת חווים אולי יותר מכולנו את ההתלהמות ברשתות החברתיות, בחשיפה שלהם לעשרות ומאות אלפי גולשים. יותם זמרי (72 אלף עוקבים) אומר שאחרי אינספור תגובות, עדיין אין לו עור של פיל. אמיר מויאל (56 אלף עוקבים) עדיין מאמין שיש תקווה: "אני חושב שרוב מובילי דעת הקהל משתדלים לשמור על שיח נקי ברובם. עדיין יש את הקיצוניים בשני הצדדים, שישתמשו במילים פחות נעימות".

אז איך מתמודדים עם גולשים שרק מקללים אותך בלי הפסקה? מי מקבל תגובות בסגנון: "אחי תעשה לייק לדף שלי - הורים למען טחורים", וגם - מה סוד ההצלחה לפוסטים בפייסבוק?

אתם קוראים את הסטטוסים שלהם כל יום: לפעמים צוחקים, לפעמים מתעצבנים, לפעמים מסכימים איתם, אבל לא כולכם מכירים אותם באמת, את האנשים שמאחורי הססטוסים. אושיות הפייסבוק שיש להם עשרות אלפי עוקבים: יותם זמרי, עידן ניידיץ, אמיר מויאל ואבנר רסל מספרים על הכל בסדרה מיוחדת ל"רשת": "שוברים את ה-Wall".

אספנו את כוכבי הפייסבוק שיש להם עשרות אלפי עוקבים, ושאלנו אותם על כל מה שמעניין. היה חם. לא, באמת - היה ממש חם באולפן.

רוצים עוד?

צפו בפרק 2: "כמה כסף באמת עושים מפייסבוק"? - האם ליותם זמרי לפעמים אין מה להגיד? מי מצליח להתפרנס מהפייסבוק? ואיך תהפכו גם אתם לכוכבי רשת?

[brightcove_iframe video_id='news-economics-computers-science-technology-breaking-the-wall-02' autoplay='0' kid='1_gf42f41b' duration='1929']

צפו בפרק 1: "כך הפכתי לוויראלי" - מי חייב הפסקת פייסבוק בעבודה במקום הפסקת סיגריה? אשתו של מי חיה עם הפרסום ברגשות מעורבים? וכמה שעות הם נמצאים בפייסבוק ביום?

[brightcove_iframe video_id='specials_shobrim_ep01_full' autoplay='0' kid='1_e5c3bj4i' duration='193']