המירוץ לווילה: הקונים שישנו ברחוב כדי לרכוש מגרש בקיסריה

עשרות ישראלים התגודדו בכיסאות פלסטיק מחוץ לאתר המכירות בתקווה להצליח להירשם. מי שיזכה - יפרד מכ-4 מיליון שקלים כדי לבנות את בית חלומותיו. "זה גם חלום וגם איכות חיים"

זמן צפייה: 02:37

עשרות ישראלים בילו את הלילה (רביעי) ברחוב, לקראת ההרשמה לקניית שלושים מגרשים שהופרשו בקיסריה בשיטת כל הקודם זוכה. הקונים הפוטנציאליים הבינו שאין להם ברירה אלא להגן בגופם על התור על כיסאות פלסטיק מול אתר המכירות. ההרשמה הנדירה לרכישת מגרשים ביישוב היוקרתי תחל היום, אבל מי שרצה לתפוס מקום ריאלי בתור, לא יכל לזוז משם לרגע.

אבל האם הדיל הנדלנ"י שווה את הההמתנה והלינה בשטח? בשכונת "גולף בוטיק" ישווקו רק 30 מגרשים קטנים יחסית, סביב 300 מטרים לכל אחד, תמורת מחירים שינועו בין מיליון ו-800 אלף שקלים לשני מיליון ו-200 אלף שקלים. הכל, כמובן, לא כולל הבנייה שצפויה להסתכם בעוד כשני מיליון - כך שבסך הכל מי שיהיה נחוש מספיק יזכה להיפרד מארבעה מיליון שקלים תמורת וילת החלומות. "זה גם חלום וגם איכות חיים לילדים למשפחה ולנו. איכות חיים אין לה לפעמים סכום מתמטי כדי לכמת אותה. בגלל זה בוחרים בקיסריה", סיפר אדם שממתין בתור.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בתגובה לירי הרקטות – חיל האוויר תקף בצפון הרצועה

הטיפול החדשני שהורג תאי סרטן – ועשוי לרפא חולים בתוך חודש

ערב טיסת נתניהו לסוצ'י: רוסיה הביעה דאגה מהצהרת הסיפוח

שכונת ''גולף בוטיק'' בקיסריה
שכונת ''גולף בוטיק'' בקיסריה | צילום: חדשות 13

הגיל הצעיר יחסית של חלק מהממתינים בתור, עורר את החשד שהם בכלל לא הקונים כאן - אלא בסך הכול שומרי תור, מי שאחראים לוודא תמורת תשלום שאף אחד לא יעקוף את הרוכשים. לפי ההערכות, בימים האחרונים הדיירים הפוטנציאליים כבר הוציאו אלפי שקלים רק בעבור שמירה, ואם יהיו בין הזוכים בהרשמה, הם יידרשו לרשום צ׳ק על סך עוד 50 אלף שקלים. דמי רצינות, במונחי קיסריה.

בחברה לפיתוח קיסריה אומרים שהמגרשים הקטנים בפרויקט נועדו לפתוח את היישוב לאוכלוסיה צעירה מבעבר - מעמד ביניים פלוס. אלא שכדי להפוך לבעלים של אחת הווילות החדשות, צריך עדיין להיות מיליונר - במובן הזה, שכונת ״נאות גולף״ היא אולי מחיר למשתכן, בגרסת האלפיון העליון.