בנתב"ג נערכים לחגים: יותר מ-4 מיליון נוסעים צפויים לעבור בשדה

ברשות שדות התעופה ממשיכים להיערך לקראת החגים, כשמיליוני נוסעים צפויים לעבור בנמל התעופה. בחודש אוגוסט: יותר מ-2.2 מיליון נוסעים עברו בשדה. ומיהי חברת התעופה שהפעילה הכי הרבה טיסות?

הסוף לתורי הענק? נתב"ג הופך לדיגיטלי
נמל התעופה בן גוריון | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ברשות שדות התעופה ממשיכים להיערך לקראת החגים, והיום (ראשון) הם מפרסמים כי במהלך החודשים ספטמבר ואוקטובר הקרובים, צפויים לעבור בנמל התעופה בן גוריון למעלה מ-4 מיליון נוסעים. עוד רשות שדות התעופה פרסמה כי בחודש אוגוסט האחרון - למעלה מ-2.2 מיליון נוסעים עברו בנמל התעופה.

במהלך חודש אוגוסט ביצעה חברת אל על כ-2,775 טיסות עם למעלה מ-510 אלף נוסעים. חברת "טורקיש איירליינס" במקום השני עם 744 טיסות עם ו-143 אלף נוסעים. ישראייר היא החברה השלישית עם 117 אלף נוסעים ב-746 טיסות. ארקיע עם 112 אלף נוסעים ב-719 טיסות, וסוגרת את החמישייה הראשונה חברת וויזאייר עם 699 טיסות ו-140 אלף נוסעים.

מנכ"ל רשות שדות התעופה חגי טופולנסקי התייחס לנתונים: "אנחנו ממשיכים לשפר את השרות הניתן בנמל התעופה בן גוריון. בתחילת הקיץ הבטחנו ומאז גם קיימנו, אבל, דרך ארוכה לפנינו כדי להפחית עוד את זמן ההמתנה בתורים בנתב"ג. היעד המרכזי שלנו הינו שיפור השירות הניתן לנוסעים".

נתב''ג, שדה תעופה
גם השנה יהיו עומסים? למעלה מ-4 נוסעים צפויים לעבור השנה בנתב''ג בחגים | צילום: שאטרסטוק

בערב ראש השנה, בתאריך ה-25 בספטמבר צפויים לעבור בנתב"ג למעלה מ-80 אלף נוסעים, וביום כיפור שיחול השנה ב-4 באוקטובר יעברו בנתב"ג עד שעת הפסקת הפעילות האווירית, כ-45 אף נוסעים נוסעים בטיסות בינלאומיות. בצאת הצום, צפויים לעבור בנתב"ג 83 אלף נוסעים נוספים.

בערב חג סוכות, בתאריך ה-9 באוקטובר, צפויים לעבור בנתב"ג למעלה מ-80 אלף נוסעים, והצפי הממוצע לתנועת הנוסעים בחופשת סוכות יעמוד על בין 70 ל-80 אלף נוסעים ביום. היעדים המובילים לחודש ספטמבר השנה הם: טורקיה, יוון, ארה"ב, איטליה ואנגליה.